''Eikö ne tavallisten kauppojen vaattet kelpaa''

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "MintunKukka"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"MintunKukka"

Vieras
Olin vähän että miten niin?! Minulle tuo kysymys esitettiin. Eräs sukulainen otti oikeen asiakseen tarkistaa kyläillessämme että minkä merkkisijä ja minkä vaateketjun kuteita meidän lapsilla oli päällä. Höh ja sattu oleen popia,pomdeluxia,meandia...ja vastaavasti lindexiä ja kappHallia.
Yritin selittää,että ne on kyllä kaikki ihan tavallisija vaatteita ja tavallisista liikkeistä. Mut kun miksi ei prisman vaatteet kelpaa. No kelpaa :D mutta nyt vaan sattu oleen jotain muuta päällä.
En oikeen ymmärtäny tuota. Jakso inttää melko pitkään aiheesta.

[QUOTE="MintunKukka";29146465]Olin vähän että miten niin?! Minulle tuo kysymys esitettiin. Eräs sukulainen otti oikeen asiakseen tarkistaa kyläillessämme että minkä merkkisijä ja minkä vaateketjun kuteita meidän lapsilla oli päällä. Höh ja sattu oleen popia,pomdeluxia,meandia...ja vastaavasti lindexiä ja kappHallia.
Yritin selittää,että ne on kyllä kaikki ihan tavallisija vaatteita ja tavallisista liikkeistä. Mut kun miksi ei prisman vaatteet kelpaa. No kelpaa :D mutta nyt vaan sattu oleen jotain muuta päällä.
En oikeen ymmärtäny tuota. Jakso inttää melko pitkään aiheesta.[/QUOTE]

johan on :D
Mutta itseasiassa minulla ei myöskään ole pahemmin väliä mistä ostan ja mitä merkkiä jos vaan on kivannäköinen :) Mutta nuo cittarin trikoo ja gollekevaatteet on meidän käytössä huonoja, samat menee ekan pesun jälkeen sivuille kierteille ja monasti nämä aatteetkin menettää värinsä tosi pahasti vaikka pesen oikeilla pesuohjelmilla jne.
Mutta paitapuserot ym muut ostan tuolta, lasten paidat ja leggarit ym on sitten pääosin H&M Ja lindex kamaa

Jotkut eivät vaan jaksa lähteä ruokakauppaa kauemmaksi lastenvaateostoksille ja luulevat myös, että marketista saa vaatteet halvimmalla. Ihmettelevät sitten miksi toiset jaksaa, mutta antaa ihmetellä.

Jotkut eivät vaan jaksa lähteä ruokakauppaa kauemmaksi lastenvaateostoksille ja luulevat myös, että marketista saa vaatteet halvimmalla.

Tämän allekirjoitan myös,
mm oma äitini on sitämieltä että marketista ne vaatteet vaan pitää ostaa koska ovat kuulemma halvempia :laugh:
(ja minä marssin esim. H&M liikkeeseen ostan paidan vieläkin halvemmalla ja laadukkaammaankin ;) )

Mulla myös tuttavia joilla lastenvaatteet pitää olla Silverjunglesta...kynttilät,tuikut ja niihin liittyvät härpäkkeet Partylitelta,muovikama Tupperwarea jne.

Ilmeisesti mulla ei ole koskaan ollut NIIN ylimääräistä rahaa että olisin mennyt noihin mukaan...olisin konkurssissa koska poltan paljon kynttilöitä...enkä käsitä mikä vika on Orthexissa :D..

Onhan se oikeasti aika säälittävän näköistä, kun lapset on puettu aina tiettyihin merkkeihin. En tarkoita nyt ap:ta, mutta esim. joissain blogeissa alkaa ällöttämään se hysteria, mitä äidit potee lastensa vaatteiden suhteen. Täytyy olla sitä ja tätä merkkiä ja kuosia jne., ja useimmiten tuntuu ettei lapsella ole näihin mitään sanottavaa. Minusta tuntuu, että harvat näistä äideistä pukee lastaan lapsensa vuoksi vaan ihan itsensä...

mulla on tullut ällötys me&i vaatteisiin koska niitä on kaikilla tai siltä ainakin tuntuu. n Nyt kaksi vuotta joutunu tuijottaa niitä kuoseja töissä nyt alkaa laatta lentää, ne oli musta aluksi ihan kivoja mutta ei enää.

Yhteistyössä