eikö muita ärsytä ollenkaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
siis mua ärsyttää semmonen, että ensin viikko ja kuukausi tolkulla hehkutetaan euroviisuja ja Hanna Pakarisen ihanuutta, keskustelupalstoilla ja muutenkin. nyt sitten kun ei enää Lordin viime vuotinen voitto auttanut( miks olis pitäny auttaa, nyt oli ihan uudet kisat ??)Suomen edustajaa 10 parhaan joukkoon, se onkin yllättäen Hannan ja viisujärjestäjien ja ties kenen syy. ei hyvää päivää, sanon minä! mun nielestä Suomi järjesti hyvät viisut, taatusti erilaiset kuin aikaisemmin, aiempien vuosien jäykistelystä ja virallisuudesta ei jälkeäkään, vaan mukavan näköistä hauskanpitoa niin areenalla kuin senaatintorillakin.
mutt kun ei niin ei. suomalaisten pitää aina ruoskia sitten itseään ja löytää syntipukki jostakin (jos ei menestytä), ja jos ei muuta keksitä sitten haukutaan laulaja ja esitys. totuus on että Hanna oli hyvä; se ei vaan tällä kertaa riittänyt. Hannan hyvyys ei muutu miksikään, sen vuoksi että ei sattunut menestymään euroviisuissa.

Hanna oli hyvä ja mun mielestä tosi hyvin pärjäsi. Liian monta kertaa Suomi jäänyt pisteissä nollille ja nyt sai parilta maalta täydetkin pisteet. Mutta, toisaalta kyllähän ne odotukset jää päälle kun viime vuonna voitettiin et josko tänäkin vuonna.. Kyllä ne ihmiset tokenee tosta B)

Mun mielestä Hannan biisissä ja esityksessä, eikä suomen järjestämissä kisoissa ollut mitään huonoa, kerrankin en tuntenut myötähäpeää suomen esityksen takia(niinkuin esim. viimevuonna, mielestäni Lordi on täys pelle)

Itä-eurooppa jyräsi ja tulee vastaisuudessakin jyrämään läntisen euroopan alleen...

Yhteistyössä