Eikö Maria ja Reino Nordin muuttaneetkaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kiinnostunut"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="kiinnostunut";26490560]Eivätkö he muuttaneetkaan rakentamaansa taloon? Mitä sille talolle sitten tapahtui? Ja miksi? Tietääkö kukaan?[/QUOTE]

No koska heidän pitkäjänteisyytensä on viisivuotiaan tasolla, niin tietysti parhaaseen kaikki-heti-mulle-nyt-kultuurin tyyliin lopettivat homman kesken ja hyppäsivät maitojunaan.

[QUOTE="vieras";26490673]Siellä se on edelleen Oikotiellä myynnissä. Siitä sitten hyvä, keskeneräinen hometalo.[/QUOTE]

Jep.
Hometalo. Ei sitä osta erkkikään. Kuka ihan oikeasti haluaisi ostaa talon, jossa todettu homeitiöitä jo rakennusaikana? Mitkään maailman ilmanäytteet eivät poissulje ongelman olemassa oloa. Sitten tää Maria vielä julkisesti kertoo että oireilevat herkästi homeesta ja nyt talo tyhjillään ja asuvat pienessä kämpässä. 1+1= ?

"Taloprojekti on selvitystilassa, ei enää oikein jaksa edestakaisin vekslata. Yritämme sitä nyt fiksata, mutta jos ei onnistu, niin myydään pois. Onhan siinä ihan kohtalaisesti ollut ongelmia."

"Tehtiin liian kiireellä ja sekä minä että raksamiehet, kaikki teimme virheitä. P**skaa on tullut niskaan tilaamatta ja menihän se ihan päin hel***tiä."

Kannattaakohan laukoa moisia kommentteja julkisesti, ei varmaan ainakaan helpota susiruman homepaskan myyntiä.

Menikö samalla Marian uskottavuus arkkitehtinä?

Samaa mietin. Ja sitäkin mietin, että miten voi olla alle kolmekymppinen, kahden lapsen äiti ja valmis (?) arkkitehti? Mun tuntemani arkkarit opiskelevat, tekevät harjoitustöitä ja vielä ovat oman alansa töissä. Valmistumisaika on keskimäärin kymmenen vuotta. Jotenkin tuntuu, että tuolla alalla nopea valmistuminen katsotaan työelämässä miinukseksi.

Alkuperäinen kirjoittaja järkijätti;26494359:
"Taloprojekti on selvitystilassa, ei enää oikein jaksa edestakaisin vekslata. Yritämme sitä nyt fiksata, mutta jos ei onnistu, niin myydään pois. Onhan siinä ihan kohtalaisesti ollut ongelmia."

"Tehtiin liian kiireellä ja sekä minä että raksamiehet, kaikki teimme virheitä. P**skaa on tullut niskaan tilaamatta ja menihän se ihan päin hel***tiä."

Kannattaakohan laukoa moisia kommentteja julkisesti, ei varmaan ainakaan helpota susiruman homepaskan myyntiä.

Tää on kieltämättä aikamoinen myyntipuhe, huh huh.

[QUOTE="vieras";26494850]Samaa mietin. Ja sitäkin mietin, että miten voi olla alle kolmekymppinen, kahden lapsen äiti ja valmis (?) arkkitehti? Mun tuntemani arkkarit opiskelevat, tekevät harjoitustöitä ja vielä ovat oman alansa töissä. Valmistumisaika on keskimäärin kymmenen vuotta. Jotenkin tuntuu, että tuolla alalla nopea valmistuminen katsotaan työelämässä miinukseksi.[/QUOTE]

no aika hidas valmistumisaika sun kavereilla. ja jos Maria ei ole hirveesti ollut opiskelujen ohella töissä niin on ehtinyt valmistua (ja opiskellutkin sen sun ihannoimat melkein 10v jos on hetilukiosta mennyt). Tehnyt ainakin tämän toisen lapsen valmistumisen jälkeen.

"Hetken mielijohteesta" ostivat tontin ja päättivät ryhtyä rakentamaan taloa? Kieltämättä kuulostaa ahdistavan lyhytjänteiseltä minun korvissani.

Me ensin säästimme rahaa, suunnittelimme pitkään taloa, tilasimme tavaraa etukäteen, varasimme vuotta aiemmin kirvesmiehet jne. jne. Ok, se oli varmaan kaamean tylsää ja keskiluokkaista enkä ollenkaan kuulosta niin ihanalle haaveilijaäidille kuin tämä Maria vai mikä hän onkaan.

Mutta meidän talomme tuli valmiiksi, se oli sellainen kuin unelmoimme, home puuttuu, emme stressaantuneet emmekä riidelleet ja nyt asumme tässä talossa tyytyväisinä lapsinemme. Asiat voi tehdä niin monella tavalla... =)

Kyllähän se nyt mittailtiin ja tutkittiin ja tehtiin uudestaan ettei hometta olisi.

Joku tuossa kehui omaa talorojektiaan. Me taas päädyimme avaimet käteen ratkaisuun, meille sopiva talo rakennettiin hintaan hieman alle 160 000 niin ettei meidän tarvinnut stressailla tms.

Yhteistyössä