Eikö joitakin kyllästytä aina soittaa suutaan samoista asioista?

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Mulle veetuillaan painosta vaikka kirjoittaisin päivän säästä. Siis minkälainen ihminen jaksaa tehdä tuollaasta? Ei kyllä mun mielestä kukaan tervejärkinen, mutta aina nämä mussuttajat väittävät, että heillä on asiat kunnossa. Saanen kuitenkin vähän epäillä tätä, koska enemmän heitä tuntuu mun paino stressaavan ja riepovan kuin mua itteä. En mä ota mitään stressiä painosta ja laihduttamisesta, mä laihduin just sellaasta tahti kuin mä haluan.

Olen huomannut tämän myös muiden kohdalla. Joku kirjoottaa vaikka, että olipa mukava päivä, niin eiköhän pian ole joku määkymässä jostakin asiasta minkä jotkut jaksaa aina mainita joka yhteydessä vaikka se ei varsinaiseen asiaan liittyisi. Kun pitää vain päästä nokkimaan toista, kun ei ilmeisesti muuta keksitä. Asiallisesti ei missään nimessä voi vastata.

Enkä väitä, että tätä tekee vain harmaat vaan kyllä mustatkin tekee. Esim. eräs musta nikki on viime päivinä muistuttanut Metsolaa yhdestä asiasta aika monessa ketjussa ja ihmettelen, että miksi. Kerran pari saatan ymmärtää, mutta sitten alkaa mennä jo liiallisuuksiin.

Mutta eiköhän tähänkin tule joku louskuttamaan suutaan, että mä olen väärässä, niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan, pidä pääsi kiinni, olet säälittävä, hanki elämä ja jotaki muuta kakkaa jota en jaksa edes muistaa. Kun enhän mä voi ikinä olla missään oikiassa vaan mä jauhan pelkkää paskaa.

Aamen ja mä menen nyt grillaamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Enkä väitä, että tätä tekee vain harmaat vaan kyllä mustatkin tekee.

No NYT puhut tosiaan asiaa ja :flower: tästä -sentään joku mustakin osaa katsoa nikillisiä lajitovereitaan kriittisin silmin :)

Tää on taas niitä juttuja joissa peesaan sua, vaikka kovasti sanon joissain jutuissa vastaankin. Mä kun oon sun persnöyhtä jolla on suhun syvä viha-rakkaussuhde ;) :heart: :D

Tsemppiä laihikselle ja kaikelle muulle. Kaikkein varmimmin ne karisseet kilot pysyy poissakin, kun laihduttaa hitaasti, mutta varmasti. Älä välitä noista tietyistä harmaista, jotka tykkää kiusata toisia, ku itellään on niin paha olla, että kohdistavat sen teihin tiettyihin mustiin... toisesta korvasta/silmästä vaan noi kommentit ulos...

Olen ihmetellyt tänään, että miksi sinä ap jaksat jankuttaa useissa ketjuissa tätä samaa asiaa.
Käsittämätöntä.

(etkä näe itsessäsi juurikaan vikaa, koskaan, muut mussuttaa muttet sinä)

Samaa ihmettelen kuin ap. Täällä on uskomattoman paljon ihmisiä, jotka eivät ole tulleet keskustelemaan vaan pelkästään kettuilemaan. Oikein etsitään tekstistä virheitä ja ollaan niiiiin negatiivisia. Onneksi täällä on myös mukavia ja asiallisia ihmisiä. Siksi kai täällä jaksaa roikkua.

Mä olen huomannut saman asian ja sen vuoksi harkitsen siirtymistä "eteenpäin elämässä" eli siirryn jonnekin toiselle palstalle. Alkaa mennä mielenkiinto tähän hiekkalaatikkotouhuun.

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:
jostakin vaan on kiva jankaa samoja asioita.
Kiusa se onpienikin kiusa
Varsinkin kun tietävät miten sen vastapuolen saa jankkaamaan. :xmas:

Varsinkin, kun tietyt nikit takertuu aina tietyn nikin sanomisiin.

Sitähän sinä teet metsolan kohdalla :D. Jos et usko, niin aukase metsolan ketjuja, jos oot ollu linjoillaa, niin joka kerta näkyy tuo sinun vastenmielisyytesi ko. nikkiä kohtaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja Harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:
jostakin vaan on kiva jankaa samoja asioita.
Kiusa se onpienikin kiusa
Varsinkin kun tietävät miten sen vastapuolen saa jankkaamaan. :xmas:

Varsinkin, kun tietyt nikit takertuu aina tietyn nikin sanomisiin.

Sitähän sinä teet metsolan kohdalla :D. Jos et usko, niin aukase metsolan ketjuja, jos oot ollu linjoillaa, niin joka kerta näkyy tuo sinun vastenmielisyytesi ko. nikkiä kohtaan :D
Mitäs vastenmielistä tässä oli? :o Siis minä olin ihan aidosti samaa mieltä METSOLAN kanssa. Hän vei niin sanoakseni jalat mun suusta, eikä ollut mitenkään tarkoitettu näpäytykseksi.

Ja juu, olen kyllä aika monesti eri linjoilla METSOLAN kanssa. Mutta olen myös ollut samaa mieltä, ja myös sanonut senkin. Että oletkohan nyt lukenut ketjuja valikoiden? :xmas: Vastenmielisyydestä ei ole kyse, mun mielestä tuo on aika hmmm, kova sana. Ja pelkästään nettikirjoitusten perusteella ei ketään voi sanoa vastenmieliseksi, ainakaan jos ne on niinkin harmittomia kuin METSOLAN. On täällä pari nikkiä aikoinaan saanut mut oikeastikin hiiltymään, mutta asiat ovat hiukan eriluokkaa.

Yhteistyössä