Eikö ihmisen elämässä tapahdu muuta kuin syömistä!? Fb-päivityksistä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "huoh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"huoh"

Vieras
Voi jeesus että jotkut jaksaa päivästä toiseen luetella mitä aikovat sinä päivänä syödä! Eräskin kaveri luettelee tyyliin "Bataatteja uunissa, lisänä fetatahnaa, katkarapuja valkosipuliöljyssä, oliiveja, paistettua paprikaa, manchegoa, chevreä, ciabattaa..." jne.
Kaikki hänen päivityksensä koskevat RUOKAA ja ilmeisesti mitä hienompi nimi sen parempaa? Odottaako hän jotain kuolaavia kommentteja noista? En ilkee laittaa, että syömättä jäis -kiitos vaan :D Jos edes joskus olisi jotain arjen tapahtumista, mutta ei. Tänään syödään sitä ja tätä ja tuota... Plääh!

[QUOTE="vieras";25248151]Eikö ihmisen tai ihmisten elämässä tapahdu enää mitään muuta kuin facebook?[/QUOTE]

Juuri nyt ei. Joulusiivous tehty ja odottelen saunan lämpiämistä :)

No kaikki ei halua kirjoitta faceen mitään elämää tärkeämpiä juttuja. Jos hän harrastaa ruoanlaittoa, niin mikäs siinä. Tosin en ihan tajua, mikä pointti siinä ruokien ilmoittelussa oikein on.

"Tänään kakkani oli tiukassa ja aika jähmeää, peräti puisevaa."
"Oih helpotus! Ummetus loppunut ja tuoksu vähintäänkin aromikas, jopa sikarilaatikkoinen!"
"Kyllä nyt kääntyi kakka akkaa vastaan, sellaisena varpusparvena sieltä tultiin, että vesikin jäi juomakelpoiseksi!"

Oisko noi parempia?

Joo, ei muakaan kenenkään sapuskat kiinnosta, mut jos ne on jotain kulinaristeja tai mitä lie humadoideja...? Mieluummin ruokapäivityksiä, ku suhdesoppaa tms...

Varmasti 99,9% hänen Facebook-viesteistään ovat tälläisiä: "Uskomatonta, että on jo syksy, kohta on jo joulu", "joulu on jo viikon päästä, mihin tämä aika menee" tai "juurihan tämä vuosi alkoi ja nyt on jo kesä, ihmeellistä että miten aika menee nopeasti".

Mun mielestä ruokapäivitykset on ihan ok. Itse en ainakaan mitään elämäni suurimpia juttuja sinne laita - ei tulisi mieleenikään laittaa sinne "olen parkunut koko illan silmät punaisina menetetyn elämäni rakkauden mukaan".

Toisaalta ihan pienimmätkään jutut ei musta kuulu sinne, tai siis kiinnosta ketään - esim. että "lähden nyt töihin", "kävi kaupassa" tms.

Uudet ruokakokeilut ja sellainen pieni arjen luksus on mun mielestä ihan kivoja fb-päivitysten aiheita. Vaikka se, että on leiponut joulupipareita.

Yhteistyössä