Eikö facebookissa pitääsi olla omalla nimellä?

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Muistelisin, että juuri ollut juttua siitä, että poistetaan tunnuksia jos ei olla omalla nimellä. Vai muistanko aivan omiani?

On tullut kaveripyyntö tyypiltä joka ei ole omalla nimellä ja eikä siitä nimimerkistä voi päätellä kuka se on. Joku tuttu sen on pakko olla koska meillä on 5 yhteistä kaveria ja sitten on kavereissa sellaasia ihmisiä jotka tiedän.

Nimenä on siis tyyliin Kaveri Läheltä. En mä tuollaasta hyväksy kaveriksi jos en tiedä kuka tuo on.

Alkuperäinen kirjoittaja pitäis joo;22571935:
Aika paljon siellä on tyyppejä nimellä "Minna Vaan" ja kuvana joku koirannaama tms. En ainakaan itse hyväksy sellaisia pyyntöjä.

Jotenkin ärsyttäviä tuollaaset. Kyllä mun mielestä pitääs olla omalla nimellä tuollaases paikas. Jos ei halua joidenkin löytävän niin voi rajoottaa sen mitä näkyy muille ja laittaa eston ei-toivotuulle ihmisille.

Kuka hullu siellä on omalla nimellään? Jos joku tuntematon pysäyttää teidät kadulla, ja kysyy nimeä ja ottaa teistä valokuvan, niin miten reagoitte? Kerrotteko samalle hämärätyypille auliisti keitä tunnette, mitä harrastatte ja mistä olette kiinnostuneita?

[QUOTE="vieras";22572010]Kuka hullu siellä on omalla nimellään? Jos joku tuntematon pysäyttää teidät kadulla, ja kysyy nimeä ja ottaa teistä valokuvan, niin miten reagoitte? Kerrotteko samalle hämärätyypille auliisti keitä tunnette, mitä harrastatte ja mistä olette kiinnostuneita?[/QUOTE]

:laugh: :hug: