K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2006 klo 19:21 ingrid kirjoitti:Ei ole, jotkut muutkaan hoidoissa käytettävä lääkkeet ei ole, esim. Lugesteron jota siirtojen jälkeen tarvitaan. Ota nyt kuitenkin huomioon että tuolla muutamalla kympillä saat monta clomikuuria. Eikös siitä saa normaaliannostuksella 4 kuuria purkista? Toivottavasti et joudu turvautumaan pistettäviin, joiden itse maksettava osuus on kolminumeroinen eikä todellakaan ala ykkösellä.
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2006 klo 19:35 Anni kirjoitti:Täytyy kyllä sanoa että Puregonia piikiteltyäni pitäisin tuota Clomifenin hintaa lähes ilmaisena. Mulla tuli lääkekatto 610e täyteen jo ekalla apteekkikäynnillä...
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2006 klo 10:40 RPM kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2006 klo 19:35 Anni kirjoitti:Täytyy kyllä sanoa että Puregonia piikiteltyäni pitäisin tuota Clomifenin hintaa lähes ilmaisena. Mulla tuli lääkekatto 610e täyteen jo ekalla apteekkikäynnillä...
SAMOIN !!!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja 27.04.2006 klo 16:40 kolmekoota kirjoitti:Eikö ole hieman epäreilua, että siitä ei saa peruskorvausta ja maksaa maltaita?