Eikai tässä nyt voi paksuna olla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Häh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Häh

Vieras
Eli imetän edelleen, lapsi 11kk ja ensimmäiset kuukautiset tulivat 1,5kk sitten ihan normaaleina viikon pitusina niinkuin ennenkin. Seksiä miehen kanssa on ollut vain 1 kerran synnytyksen jälkeen juuri päivää ennen kuin olisi nyt tässä kuussa pitänyt menkat alkaa. Kondomi käytössä tietty.
Seuraavana päivänä alkoi jomotukset ja niitä kesti viikon ja sitten loppuivat eikä kuukautisia ole vieläkään tullut?! Mihin piruun ne jäi vaikka kivutkin alkoi oikeaan aikaan? Imetys varmaan häiritsee niin paljon vai? Eihän sitä nyt voi raskaaksi tulla päivää ennen kuukautiset alkamista ja vielä ehkäsyn kanssa... Eli nyt huomenna ovat 2 viikkoa myöhässä.

Mä ajattelin, että itse sain lottovoiton, kun testasin plussan esikoisen ollessa saman ikäinen ja imetinkin vielä (ja myös yhden sänkykerran kierrosta), mutta mulla oli sentään ollut suht säännöllinen kierto jo 7kk eikä me oltu käytetty kumia :D

[QUOTE="Vieras";25731639]Ei kai suorastaan mahdotonta, jos seksiä on kuitenkin harrastettu? Olen ymmärtänyt, että raskautuminen vaatii vain yhden yhdynnän oikeaan aikaan. Mutta korjaa toki, jos olen väärässä .:D[/QUOTE]

Mutta jos on vielä kortsua käytetty? Tosin tuo aika on voinut osua kohdilleen, jos kierto on vaikka pari viikkoa pitempi kun normaalisti.

Tää nyt on hieman asian vierestä..mutta miten te ootte voinu olla liki 11kk ILMAN SEKSIÄ????? Kyllähän seksi tai siis rakastelu kuuluu parisuhteeseen vaikka teillä onkin pieni lapsi..

[QUOTE="Vieras";25731639]Ei kai suorastaan mahdotonta, jos seksiä on kuitenkin harrastettu? Olen ymmärtänyt, että raskautuminen vaatii vain yhden yhdynnän oikeaan aikaan. Mutta korjaa toki, jos olen väärässä .:D[/QUOTE]

Eihän se vaadi kun sen yhden SUOJAAMATTOMAN yhdynnän. Kortsun ehkäisyprosentti melkein sata + imetys + epäedullinen ajankohta = melkein mahdotonta olla raskaana.

Alkuperäinen kirjoittaja väännetään rautalangasta;25731708:
Eihän se vaadi kun sen yhden SUOJAAMATTOMAN yhdynnän. Kortsun ehkäisyprosentti melkein sata + imetys + epäedullinen ajankohta = melkein mahdotonta olla raskaana.

Ai, oliko ap:lla käytössä e- pillerit. Kortsu ei todellakaan ole 100% suoja.

[QUOTE="Vieras";25731736]Ai, oliko ap:lla käytössä e- pillerit. Kortsu ei todellakaan ole 100% suoja.[/QUOTE]

Luepa uudelleen niin huomaat, että teksissä luki MELKEIN sata :)

Yhteistyössä