Eikai näin nopeasti/ helposti voi tulla raskaaksi,eihän..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kuvittelenko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kuvittelenko

Vieras
Jätettiin miehen kanssa kondomi pois viimeks ku sekstailtiin, meillä ollut vähän ajatuksena että vauva olis tervetullut mutta ei kuitenkaa tekemällä aleta tehtaileen, vaan enemmänkin tulee jos on tullakseen:)
Mulla viimeksi alkoi menkat 7-8.12 yönä. Meillä vaan tämä seksi ollut viime aikoina vähä vähissä ku mies tekee täl hetkellä reissuhommia,nytkin on ulkomailla koko tän viikon:( Eli turha haaveilla että vois ajottaa sopivaan kohtaan meidän sekstailut. Enkä toisaalta haluakkaan alkaa kellon kanssa yrittään tai ovistikkujen. Meillä siis 2 lasta 6v ja 7v ja molemmat saaneet alkunsa aika nopeesti. Mutta siis pointti oli tää että edelliset menkkani alkoivat tuolloin ja kiertoni on 32-33pvää. Harrastettiin 27-28.12 seksiä, monta kertaa ku oltiin kahdestaan miehen kanssa kotona vapaalla kerrankin,olisko tuo ovulaatio voinu osua juuri tuohon kohtaan,miten se kierto laskettiin? On niin pitkä aika ku viimeks laskenut näitä..En edes alkaisi vielä ajatteleen raskautta mutta nyt pari pvää ollu ihan pohjaton väsymys mihin ei auta edes nukkuminen, ei jaksaisi tehdä yhtään mitään muuta ku nukkua, hermot on ihmeen kireellä,kiukuttaa ja itkettää ilman syytä,tai ärsyttää ihan kaikki tällä hetkellä:/ Tän lisäks närästää 24/7 ja oksettanu pari pvää,alkaa ku avaan silmät aamulla ennenku edes nousen sängystä..Sellanen etova olo koko ajan. Ja hirveen kylmä ja vilunväristyksiä, onko tää nyt jotain toiveajattelua? Voiko olla ees tosi että se olis kerrasta sattunu napsahtaa..

[QUOTE="vieras";22833250]Kyllä kerrasta voi tulla raskaaksi. Me ollaan molemmat lapset saatu alulle jättämällä ehkäisy yhdesti pois[/QUOTE]

Niin, mun eräs ystävä sanoi kellä on 4 lasta itsellä että tuo raskautumisaika on pari minuuttia kuukaudesta, että aika hyvin saan osua etttä sattuisi raskautuun..Mutta eikös tuo munasolu nyt kuitenki elä vähän pidempään.

Minä tulin raskaaksi ihan kuukautisten loppuvaiheessa, kun ajattelin että kai nyt tämän yhden kerran voi olla ilman kondomia, kun ei ole vielä menkatkaan kunnolla loppuneet..
No eipä näköjään sitten voinut :D Tyttö on 12 vee...

Nämä oireet koska eikai tässä vaiheessa vielä voi nuita oireita edes ilmaantua? Ainakin näin netissä lukee että tässä vaiheessa kun menkat pitäsi alkaa vasta niin yleensä ei ole mitään tuntemuksia..Siksi luulenkin että tää on sitä toiveajattelua,nyyh..

[QUOTE="aloittaja";22833822]Nämä oireet koska eikai tässä vaiheessa vielä voi nuita oireita edes ilmaantua? Ainakin näin netissä lukee että tässä vaiheessa kun menkat pitäsi alkaa vasta niin yleensä ei ole mitään tuntemuksia..Siksi luulenkin että tää on sitä toiveajattelua,nyyh..[/QUOTE]

Hyvin voi olla jo oireita tossa vaiheessa. Mullakin on ollut ennen oletettujen menkkojen alkua jo närästystä ja jatkuvaa pissalla ramppaamista ja monelta olen kuullut, että väsymyksestä tietää jo ennen testin tekoa olevansa raskaana.

Tosiaan väsymys oli yksi.. nukahdin jopa töissä. Älkää nyt kivittäkö, mutta olin vanhusten palvelutalossa töissä ja istuin siinä päivällä rauhallisena hetkenä vanhusten kanssa katsomassa tv:tä ja nukahdin. Ihan pariksi minuutiksi vaan, mutta se ei tosiaan ole mun tapaista, en koskaan ollut saanut unta istuma-asennossa ennen tai missään missä on hälinää. Silloin rupesn vähän miettimään että nyt on joku "vialla".

[QUOTE="aloittaja";22833822]Nämä oireet koska eikai tässä vaiheessa vielä voi nuita oireita edes ilmaantua? Ainakin näin netissä lukee että tässä vaiheessa kun menkat pitäsi alkaa vasta niin yleensä ei ole mitään tuntemuksia..Siksi luulenkin että tää on sitä toiveajattelua,nyyh..[/QUOTE]

Mulla oli kyllä oireita jo siinä vaiheessa, kun menkkojen vasta olisi pitänyt alkaa. Oli koko ajan sellainen olo, kuin olisi ollut flunssa tulollaan. Nokka tukossa, palelsi ja väsytti, muttei sitä flunssaa tullutkaan. Pahoinvointiakin oli, se ilmeni aivan kamalana autopahoinvointina noin alussa, vaikka ikinä en ole voinut huonosti autossa.

Mulla alkoi pahoinvointi viikkoa ennen oletettuja kuukautisia.

No mitämitä? Onkos sulta jäänyt aikanaan UMA-tädin ehkäisyvalistus väliin, vai oletko niin nuori ettet saanut sitä laisinkaan?
"Se eka kertakin riittää raskaaksi tulemiseen!" "Paras ehkäisyväline on vetoketju, kun se pidetään kiinni!"
AINA KUN PISTETÄÄN PIPPELI PIMPPIIN, ON MAHDOLLISUUS TULLA RASKAAKSI!

Rekisteröidyin nyt tänne vihdoin viimein, juu tulen sitten kertomaan miten kävi:) Ajattelin hakea huomenna testin koska tänään täällä apteekit kiinni enkä jaksais kaupunkiin asti lähteä..
Enpä tiedä näkyykö vielä edes testissä mutta jos menkkoja ei kuulu vkloppuun mennessä ja tää pahoinvointi jatkuu ni se on aika selvä:)

[QUOTE="vieras";22833643]No ei se yksi lapsi kuukausien jyystämistä vaadi. Kun aika kohdillaan ja siittiöt terveitä niin onnistuminen on aika varmaa.[/QUOTE]

on tainnu jäähä biologian tunnit väliin, ku eihä nuokaa aina riitä. voihan naisella olla este ettei tuu raskaaks

[QUOTE="aloittaja";22833322]Niin, mun eräs ystävä sanoi kellä on 4 lasta itsellä että tuo raskautumisaika on pari minuuttia kuukaudesta, että aika hyvin saan osua etttä sattuisi raskautuun..Mutta eikös tuo munasolu nyt kuitenki elä vähän pidempään.[/QUOTE]

Hih... jos raskautumisaika olisi pari minuuttia kuukaudessa, ei lapsia syntyisi juuri ollenkaan...

[QUOTE="hih";22834458]Hih... jos raskautumisaika olisi pari minuuttia kuukaudessa, ei lapsia syntyisi juuri ollenkaan...[/QUOTE]

Hih itselles! Toisilla on 2 minuutin munan miehiä. :D :D :D :D

Yhteistyössä