Tääl oppii kyl kaikkee uutta...Voin kertoa.Alkuperäinen kirjoittaja VesiMelonit:Eipäs kun piimää.
Kohta ängen sitä piimää ikkunoihinkin!!! Kaikkeen se palstailu yllyttää...
Joo, sairaalassahan aina ensimmäisenä kurkataan pjilluun.Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Olisko hääviä...Levittäs kaikes rauhassa gefilukset römpeliin, si vaik kävis ulkona sauhuilla ja liukastuisi jotta murtuisi joku paikka...Sairaalaan ampulanssilla piimät pjillussa muhien... :xmas:
no eikö muka piimäpurkin kylessä lue että tunge römpsääs?!?Alkuperäinen kirjoittaja tietäjä:maitohappobakteerit...
en oo koskaan kyl lurikkia sinne laittanut kun apteekista saa ihan puikkoinakin maitohappobakteeri valmistetta joka on tarkoitettu vituraan.
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Olisko hääviä...Levittäs kaikes rauhassa gefilukset römpeliin, si vaik kävis ulkona sauhuilla ja liukastuisi jotta murtuisi joku paikka...Sairaalaan ampulanssilla piimät pjillussa muhien... :xmas:
Mä oon käyttänyt myös raejuustoa.. mielellään maustettua!Alkuperäinen kirjoittaja Haamu:Ai....meillä käytetään kermaviiliä....oliskohan maitorahka parempi??
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä oon käyttänyt myös raejuustoa.. mielellään maustettua!Alkuperäinen kirjoittaja Haamu:Ai....meillä käytetään kermaviiliä....oliskohan maitorahka parempi??
No olisse ny vittumaista...siel makaat siteissä , tier koska pääsee huuhtaseen römpelin...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Joo, sairaalassahan aina ensimmäisenä kurkataan pjilluun.Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Olisko hääviä...Levittäs kaikes rauhassa gefilukset römpeliin, si vaik kävis ulkona sauhuilla ja liukastuisi jotta murtuisi joku paikka...Sairaalaan ampulanssilla piimät pjillussa muhien... :xmas:
Lukee siellä...Alkuperäinen kirjoittaja ...:no eikö muka piimäpurkin kylessä lue että tunge römpsääs?!?Alkuperäinen kirjoittaja tietäjä:maitohappobakteerit...
en oo koskaan kyl lurikkia sinne laittanut kun apteekista saa ihan puikkoinakin maitohappobakteeri valmistetta joka on tarkoitettu vituraan.
ei mut toihan on ihan totta. meet valittaan lääkärille vaikka korvasärystä, niin aina se lääkäri sanoo etAlkuperäinen kirjoittaja vili43:No olisse ny vittumaista...siel makaat siteissä , tier koska pääsee huuhtaseen römpelin...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Joo, sairaalassahan aina ensimmäisenä kurkataan pjilluun.Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Olisko hääviä...Levittäs kaikes rauhassa gefilukset römpeliin, si vaik kävis ulkona sauhuilla ja liukastuisi jotta murtuisi joku paikka...Sairaalaan ampulanssilla piimät pjillussa muhien... :xmas: