Eija-Riitta Korhola erosi kokoomuksesta

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olet itse niin outo että kukaan ei ihmettele miksi miehesi sai sinusta tarpeekseen. Myös sukulaiset ja tutut saivat.
Sinulla kehittymätön taito keskustella. Kirjoita mitä mieltä itse olet Eija-Riitasta.
Mielipiteitä on monia. Sitä varten keskustelupalstat ovat olemassa.
Katsoin Riistetyt-dokumentin, josta on puhetta tämän palstan toisessa ketjussa.
Kannattaa pitää enemmän ääntä Suomessa rehottavasta ihmiskaupasta.
 
Luin vuosia sitten Eija-Riitan blogia Iltalehdestä. Hän on muuttunut paljon niistä vuosista. Ulostulot ovat olleet outoja. En ihmettele miksi Atte sai hänestä tarpeekseen.
Eija-Riitta teki mallin töitä nuorena. Hänellä oli tyrkky asenne Linnan juhlissa. Ristiriitainen nainen monessa mielessä.
Kertoisitko mitä ulostuloja pidät outona?

Miten Atte tähän liittyy? Tunnetko sinä ERK:n iltalehden blogin perusteella, vai tunnetko hänet oikeasti? Onko hän kertonut sinulle suhteestaan Atteen vai miten uskallat ehdottaa jotakin tuollaista?

ERK ei suostu muuttamaan epänormaalia normaaliksi, kuten jotkut, jotka jostakin kummallisesta syystä luulevat mielipidettä faktaksi. Normaalisti asiat tulee kyetä todistamaan paikkansa pitäviksi, muun muassa ennen kuin asioiden perusteella voidaan säätää lakeja.
Muuten meillä on kohta maa missä muun muassa veronmaksajien rahat työnnetään katteetta ulkomaille, annamme itsenäisyytemme pois, sukupuolta voi muuttaa ilmoituksella ja kokonaisvaltaisesti suomalaiset maksavat korkeita veroja saamatta rahoilleen vastinetta - koska priorisointi on irvokasta. Ihmisoikeuslakeja rikotaan ja perustuslaki on osalle vitsi. Kuka suojelisi ja priorisoisi suomalaisia on hyvä kysymys nykypäivänä!
Eiku, meillähän on jo tällaista!🤷‍♀️

ERK ei ole yhtään ristiriitainen vaan looginen.
Esim. uusi translaki on oikeiden transujen asemaa heikentävä laki, kuten transut ovat itsekin todenneet. Ja tämän tosiasian voi ihan järjellä päätelläkin jos olisi vain kykyä.

Ei pidä antaa ideologian mennä tosiasioiden edelle, etenkään eduskunnassa. ERK:kin osaa tämän, niin luulisi muidenkin osaavan. Kansalaiset maksavat kalliisti edustajien ja ministerien virheiden vuoksi.
 
vierailija
”Olet itse niin outo että kukaan ei ihmettele miksi miehesi sai sinusta tarpeekseen. Myös sukulaiset ja tutut saivat.”

Aika outo purkaus yleisellä keskustelupalstalla. Onko täällä selvännäkijä modena tai palstailijana?
 
Hyvä, että Kokoomus pääsee eroon tästä hörhöpäätyyn vuosia sitten valuneesta entisestä tulevaisuuden lupauksesta. Persuissa taatusti paikka vapaana, he ottavat riemuiten tämmöiset hörhöporukan äänet keräävät tohtorit joukkoonsa.

Hassua sinällään, että usein korostanut ihmisoikeuksia ja sitä, että tieteelliseen tutkimukseen pitää panostaa. Kuitenkin aika usein ollut tukemassa juuri niitä voimia, joille ihmisarvo nolla. Ja mielenkiintoista se, että kuitenkin antaa piut paut suurimmalla osalle tieteellistä todistusaineistoa (esim. liittyen ilmastonmuutokseen), koska ei sovi omaan agendaan.

Mut yksi tohtori, joka kertoo hörhöporukalle sopivat totuudet, on hörhöille merkittävämpi kuin 1000 tohtoria, jotka kertovat jotain toista.
 
  • Vau!
Reactions: Lispetti
vierailija
”Kertoisitko mitä ulostuloja pidät outona?”

En ole sinulle enkä kenellekään tilivelvollinen mielipiteistäni.
Pidän myös sinua, Echoa ja monta muuta rekkautunutta palstailijaa friikkinä.
Perusteluja tuskin kukaan lukija kaipaa. Moni muukin lukija on täysin samaa mieltä kanssani asiasta.
 
  • Vau!
Reactions: Lispetti
Tuli sen verran outoja juttuja muutamalta, että eivät varmaankaan puhu tästä Eija-Riitta Korholasta, koska tämä fiksu tohtorisnainen tietää kyllä mistä puhuu ja hän käsittelee ihan perusasioita, jotka jokaiselle pitäisi olla selviä päätöksiä tehdessä - jostakin syystä kuitenkin liian usein toimitaan täysin päinvastaisesti ideologian tai muun innoittamana. Jopa vihreät loppujen lopuksi joutuvat toimimaan ilmastokiimassaan kuten ERK on ollut puhumassa, mutta tämä tapahtaa vasta vuoden parin jälkeen, miljardien hukkaan heitettyjen rahojen jälkeen sekä poljettujen ihmisoikeuksien jälkeen. Tästä esimerkkinä esim. korona ja ilmastoöyhötys.



 
Luin vuosia sitten Eija-Riitan blogia Iltalehdestä. Hän on muuttunut paljon niistä vuosista. Ulostulot ovat olleet outoja. En ihmettele miksi Atte sai hänestä tarpeekseen.
Eija-Riitta teki mallin töitä nuorena. Hänellä oli tyrkky asenne Linnan juhlissa. Ristiriitainen nainen monessa mielessä.
Eija-Riitta osaa perustellusti kertoa mielipiteensä, Sanna pakenee kun hänen pitäisi kertoa omansa ilman avustajia.
 
vierailija
Tästäpä muistinkin, että Sanna on tänään Ruotsissa.
Sanna selittää asiat erittäin selkeästi eikä minulla ole tähän päivään mennessä jäänyt yksikään asia epäselväksi.
Meitä ihmispoloisia on monenlaisia.
Jokainen käsittää asiat omalla tavallaan resurssiensa mukaan.
Eniten suren tällä hetkellä Romanian seksityöläisiä Suomessa. Inho suomalaisia miehiä kohtaan nousi aamulla huippuunsa katsottuani Riistetyt dokumentin. Eija-Riitta oli rivikansanedustaja ja käsitykseni mukaan aika riippuvainen Atesta. Luen nykyään vain Aten juttuja jolla on ilmeisesti sama uskonnollinen tausta kuin minulla jutuistaan päätellen.
 
Vaikuttaa vahvasti siltä, että osa ihmisistä eivät edes seuraa politiikkassa tapahtuvaa dialogia tai ole perillä asioista, vaan seuraavat ilmeisesti ainostaan ihmiselle luotua poliittista imagoa, joko hyvää tai huonoa, riippuu mediasta.

Naistenlehti jopa saattaa olla muutamalle täällä raamatulliseen teokseen verrattavissa oleva asia.🤷‍♀️


Se kyllä selittäisi monia outoja letkautuksiasia täällä.😦
 
vierailija
Vaikuttaa vahvasti siltä, että osa ihmisistä eivät edes seuraa politiikkassa tapahtuvaa dialogia tai ole perillä asioista, vaan seuraavat ilmeisesti ainostaan ihmiselle luotua poliittista imagoa, joko hyvää tai huonoa, riippuu mediasta.

Naistenlehti jopa saattaa olla muutamalle täällä raamatulliseen teokseen verrattavissa oleva asia.🤷‍♀️


Se kyllä selittäisi monia outoja letkautuksiasia täällä.😦
Hyvin todettu.
 
Jos mulle tulee joku väittämään, että karhu on luonnossa kohdatessa täysin vaaraton eläin tai että tuhkarokko pitäis saada takaisin, niin kieltämättä mä suhtaudun sen kolmanteenkin väiteiseen vähintäänkin skeptisesti. Vaikka se kolmas väite olisikin sitten perusteltu hyvin, niin kaksi edellistä väitettä vievät henkilön uskottavuutta.

Korhola on varmasti todella hyvä perustelemaan asioita. Etenkin poliitikkojen joukossa, siellä ei todellakaan ole tieteen kirkkaimmat kyvyt.

Tietyille henkilöille kelpaa kyllä politiikon, jolla on vähän tiedetaustaa, näkemykset heti kun vaikkapa ilmastonmuutosta vähätellään. Ei se ole tasapuolista asioiden tarkastelua, että nostetaan vain toinen puoli.

Minä olen taatusti katsonut suhteellisesti enemmän ilmastonmuutosskeptikkojen juttuja kuin ns. valtavirran juttuja. Mikään ei ole vakuuttanut, ei myöskään ERK. Mutta selvää on, että hänen jutut on vakuuttavia niille, joille hän sanoo heidän toivomiaan asioita.

Ilmastonmuutosskeptikkoja on tiedepiireissä niin vähän, että heille kyllä riittää rahaa niiden tahojen kukkarosta, jotka haluavat hyötyä siitä, että epäilyksiä ilmastonmuutoksen suhteen pidetään yllä.
 
vierailija
Ilmastonmuutosskeptikkoja on tiedepiireissä niin vähän, että heille kyllä riittää rahaa niiden tahojen kukkarosta, jotka haluavat hyötyä siitä, että epäilyksiä ilmastonmuutoksen suhteen pidetään yllä.
Riippuu ihan miten skeptikon määrittelee. ERK:n tavoin ajattelevia on pilvin pimein. Sen sijaan jonkun elokapinan teesejä kannattavia ei juurikaan ole.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Jos mulle tulee joku väittämään, että karhu on luonnossa kohdatessa täysin vaaraton eläin tai että tuhkarokko pitäis saada takaisin, niin kieltämättä mä suhtaudun sen kolmanteenkin väiteiseen vähintäänkin skeptisesti. Vaikka se kolmas väite olisikin sitten perusteltu hyvin, niin kaksi edellistä väitettä vievät henkilön uskottavuutta.

Korhola on varmasti todella hyvä perustelemaan asioita. Etenkin poliitikkojen joukossa, siellä ei todellakaan ole tieteen kirkkaimmat kyvyt.

Tietyille henkilöille kelpaa kyllä politiikon, jolla on vähän tiedetaustaa, näkemykset heti kun vaikkapa ilmastonmuutosta vähätellään. Ei se ole tasapuolista asioiden tarkastelua, että nostetaan vain toinen puoli.

Minä olen taatusti katsonut suhteellisesti enemmän ilmastonmuutosskeptikkojen juttuja kuin ns. valtavirran juttuja. Mikään ei ole vakuuttanut, ei myöskään ERK. Mutta selvää on, että hänen jutut on vakuuttavia niille, joille hän sanoo heidän toivomiaan asioita.

Ilmastonmuutosskeptikkoja on tiedepiireissä niin vähän, että heille kyllä riittää rahaa niiden tahojen kukkarosta, jotka haluavat hyötyä siitä, että epäilyksiä ilmastonmuutoksen suhteen pidetään yllä.
Ota nyt huomioon, että Korhonen on ollut vihreiden kanssa samassa kimpassa näitä asioita tutkimassa, eli perspektiiviä löytyy kyllä.
Tätä yleistä vihreää jargoniaa kyllä kuulee ihan riittämiin, miksi se on niin kamalaa kun tuodaan virheitä esiin? Miksi ihmiset jotka tuovat ihan perustellusti epäkohtia esiin, heidät dumataan? Itse pidän pelottavampana sitä, että kukaan ei kritisoi mitään ja kohta taas huomataan, että 10 vuotta on maksettu turhaan ja asiat ovat itseasiassa menneet huonompaan suuntaan, että kannattavampia suuntiakin olisi ollut tarjolla joita muun muassa ERK on muun muassa tehnyt ulostuloja.

ERK ei kuitenkaan kiellä tärkeitä asioita ja myöntää, että asiat voivat muuttua, mutta hänellä on vankka näkemys ja kokemus siitä, että jos mennään ideologia/hekuma/hyvesignalointi edellä, niin siihen menee veronmaksajien rahoja miljarditolkulla hukkaan ja olot kurjistuvat.

Kuuntele edes yksi ERK haastattelu tai lue kirja. Huomaat varmasti saman minkä minäkin. Ei hän mikäön ”denislisti” edes ole.

Ei kannata olla ideologisten median toimittajien luomien poliittisten hahmojen varassa vaan tutustu heihin ihan itse kuuntele kun he puhuvat ja mitä ovat saaneet aikaan.
 
vierailija
Vaikuttaa vahvasti siltä, että osa ihmisistä eivät edes seuraa politiikkassa tapahtuvaa dialogia tai ole perillä asioista, vaan seuraavat ilmeisesti ainostaan ihmiselle luotua poliittista imagoa, joko hyvää tai huonoa, riippuu mediasta.

Naistenlehti jopa saattaa olla muutamalle täällä raamatulliseen teokseen verrattavissa oleva asia.🤷‍♀️


Se kyllä selittäisi monia outoja letkautuksiasia täällä.😦
Ne oudot on kaikki alepan näppiksiltä
 

Yhteistyössä