M
millipilli
Vieras
Miksi tota valkoista kakkaa pitää VIELÄKIN sataaa.. |O |O |O jo tätä lumista talvee on jouduttu kärsiin ihan tarpeeks
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Miksi tota valkoista kakkaa pitää VIELÄKIN sataaa.. |O |O |O jo tätä lumista talvee on jouduttu kärsiin ihan tarpeeks
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siksi ettei kaikki jää vapunaattoon![]()
Ihan normaaliahan se kuitenkin on vielä ensi kuussakin :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:Musta ainakin talvi on paljon kivempi lumisena kuin harmaan ja ankeana.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siksi ettei kaikki jää vapunaattoon![]()
Mutta kun mä en halua*polkee jalkaa*
Mä rakastan vesisadetta, mutta tota lunta en voi sietää... HYI
Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siksi ettei kaikki jää vapunaattoon![]()
Mutta kun mä en halua*polkee jalkaa*
Mä rakastan vesisadetta, mutta tota lunta en voi sietää... HYI
Mie taas inhoan vesisadetta ja se johtaa taas siihen, et koirat on kuraisina ja märkinä tarhoissaan ja joutuvat nukkumaan vaan kopeissaan, eikä niitä voi sisälle ottaa, ku ei voi pestä. Lunta kun on, ni koiratkin iloisia ja mitä enemmän pakkasta, ni kaivautuvat vaan kiepille hankeen nukkumaan taivasalle, eikä änkeydy tylsään koppiin. Ja koirat on puhtaita ja niiden kanssa on ihana touhuilla ulkona! Eilenkin oli niin upea aurinkoinen pakkaspäivä, että!! :heart: