EIIIIIIIIIIIIIIIIII

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja millipilli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siksi ettei kaikki jää vapunaattoon :laugh:

Ihan normaaliahan se kuitenkin on vielä ensi kuussakin :hug:

Mutta kun mä en halua :D *polkee jalkaa*

Mä rakastan vesisadetta, mutta tota lunta en voi sietää... HYI

Mie taas inhoan vesisadetta ja se johtaa taas siihen, et koirat on kuraisina ja märkinä tarhoissaan ja joutuvat nukkumaan vaan kopeissaan, eikä niitä voi sisälle ottaa, ku ei voi pestä. Lunta kun on, ni koiratkin iloisia ja mitä enemmän pakkasta, ni kaivautuvat vaan kiepille hankeen nukkumaan taivasalle, eikä änkeydy tylsään koppiin. Ja koirat on puhtaita ja niiden kanssa on ihana touhuilla ulkona! Eilenkin oli niin upea aurinkoinen pakkaspäivä, että!! :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siksi ettei kaikki jää vapunaattoon :laugh:

Ihan normaaliahan se kuitenkin on vielä ensi kuussakin :hug:

Mutta kun mä en halua :D *polkee jalkaa*

Mä rakastan vesisadetta, mutta tota lunta en voi sietää... HYI

Mie taas inhoan vesisadetta ja se johtaa taas siihen, et koirat on kuraisina ja märkinä tarhoissaan ja joutuvat nukkumaan vaan kopeissaan, eikä niitä voi sisälle ottaa, ku ei voi pestä. Lunta kun on, ni koiratkin iloisia ja mitä enemmän pakkasta, ni kaivautuvat vaan kiepille hankeen nukkumaan taivasalle, eikä änkeydy tylsään koppiin. Ja koirat on puhtaita ja niiden kanssa on ihana touhuilla ulkona! Eilenkin oli niin upea aurinkoinen pakkaspäivä, että!! :heart:

Eilen olikin kiva päivä. Lumi on ok silloin kun se on satanut maahan, sitä EI sada lisää, pakkasta on maksimissaan -5 ja tiet on aurattu :D ja mieluiten aurinko paistaa. Koirien kanssa kyllä ymmärränkin että pakkanen on kivempi... Mä en vaan enää jaksais yhtään tota pukemista ja rakastan pimeää märkää syksyä :D

Yhteistyössä