Eihän tässä nyt ole syytä paniikkiin, sanokaa ettei ole.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NeitiNasu

Aktiivinen jäsen
01.04.2004
15 255
0
36
Voi hemmetti näitä juttuja. Kaikkihan nyt tietää sen että täällä se joku mies oli yrittänyt niitä lapsia autoonsa nameilla: ja ilmeisesti tapahtumien kulku (sen yhden lapsen mukaan ) oli ollut sellainen että yksi näistä lapsista oli mennyt ottamaan karkkia, jolloin mies oli tarttunut siihen lapseen ja vetänyt väkisten autoonsa ja sitä rataa. Ne kaikki lapsethan lopulta pääsivät pakoon, eikä sen kummempaa vahinkoa sattunut.

No mutt: tänään siis yksi äiti, vaikuttaa muutenkin vähän ahdistuneelta ihmiseltä, vakuutti että tietää tapauksen täysin: on istunut linnassa ja juuri vapautettu, ja kuulemma ensin hyväksi käyttää seksuaalisesti ja sitten tappaa uhrinsa. Ja tää on siis varma tieto, sen äidin mielestä. Mutt eihän se nyt oikeasti ketään tapa, ei kai se vapaalla jalalla olisi ja olisi otettu kiinnikin nyt ihan saman tien takaisin, jos edes yrittäisi ahdistella ketään? Eikö?? |O |O

Ja eikö niin että edes teoriassa ei ole mahdollista että mun lastani veisi yhtään kukaan, kun mä saatan sen aamuin, ja haen iltapäivisin, ja ulkoillaankin yhdessä.. :ashamed:

Mä sain tosta jutusta tekstiviestin puhelimeeni. Varotettiin ukosta, että on entinen linnakundi ja ajaa harmaalla pikkuautolla. Mä kyllä heti puhuin lapsille, kun kuulin ja sanoin ettei tuntemattomille saa jutella eikä mennä kyytiin.

No voihan se periaatteessa olla mahdollista, siis jos on saanut tuomion ja istunut sen ja nyt vapautunut :/ tuollahan ne on vailla sen kummenpaa valvontaa vapautuneet vangit oli sitte mikä tahansa se syy miks on vankilassa ollu.

Joka tapauksessa ihan kamala juttu :| Ja tuli vaan mieleen tässä taannoin palstalla ollu keskusteluketju pienten lasten yksin ulkoilusta kun eräs äiti "luotti" vajaa kaksi vuotiaaseen lapseen niin että laskee hänet yksin aitaamattomalle pihalle ulkoilemaan, et senpä ikäinen ei namusetiä ees ymmärätis vastustella :/ :x :|

Alkuperäinen kirjoittaja Lion:
Mä sain tosta jutusta tekstiviestin puhelimeeni. Varotettiin ukosta, että on entinen linnakundi ja ajaa harmaalla pikkuautolla. Mä kyllä heti puhuin lapsille, kun kuulin ja sanoin ettei tuntemattomille saa jutella eikä mennä kyytiin.

Joo, me saatiin kirje koulustakin, mutt ett tappaja??? |O :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:

Ja kyllä, voi olla myös tappaja. Jos on tuomion kärsiny niin nyt on vapaa mies. Ja ei sille mitään voi ennenkuin tekee taas jotain.

Missä tuollainen pedo liikkuu?

no ainahan ne tappajat pääsee muutamassa vuodessa vapaaks, vaikka ois uusijakin. niinhän se ykskin oli tappanu jo 2 kertaa, ja taas pääs vapaaks ja muutamassa viikossa heti tappo kolmannen

Alkuperäinen kirjoittaja Apuva:

Missä tuollainen pedo liikkuu?

Akaassa

No ymmärrän huolesi kyllä täysin :hug:
Mutta jos saatat lapsesi kouluun ja haet sieltä eikä hän yksin missään kuljeksi niin eihän hänellä silloin ole vaaraa tuon miehen kynsiin joutua.
Oikeesti miten jotkut voikin olla noin sairaita.Tarkoitan siis sitä namusetää.

meidän lähiössä asuu namusetä.taitaa nyt olla jossain hoidossa ties milloin vapautuu.
sen takia meidän lapset kuljetetaan kouluun,varmuuden vuoksi.
oli yhdelle tytölle tehnyt vaikka mitä ja lapsi joutui mielisairaalaan.muutaman sataeuroo sai tältä ukolta korvauksia.kauhee tapaus

Alkuperäinen kirjoittaja tähtiyö:
No ymmärrän huolesi kyllä täysin :hug:
Mutta jos saatat lapsesi kouluun ja haet sieltä eikä hän yksin missään kuljeksi niin eihän hänellä silloin ole vaaraa tuon miehen kynsiin joutua.
Oikeesti miten jotkut voikin olla noin sairaita.Tarkoitan siis sitä namusetää.

Okei. Silti mua karmii. Ja ensimmäistä kertaa lukitsin tänään ulko-oven, keskellä päivää. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja niin:
meidän lähiössä asuu namusetä.taitaa nyt olla jossain hoidossa ties milloin vapautuu.
sen takia meidän lapset kuljetetaan kouluun,varmuuden vuoksi.
oli yhdelle tytölle tehnyt vaikka mitä ja lapsi joutui mielisairaalaan.muutaman sataeuroo sai tältä ukolta korvauksia.kauhee tapaus

Ja teidän lapset ei ulkoile yksin eikä mitään?

Kiva kun just nyt kesällä neitin ekaa kertaa päästin yksin pyöräileen ja sellasta, tietty ihan tohon siis meidän kotikadulle, mutt kuitenkin. Ja nyt kaikki vapaudet vien taas. :ashamed:

Kannattaa muistaa että todella monta "varmaa tietoa" sillä ja sillä alueella liikkuvasta pedosedästä on osoittautunut vääräksi, joten älkää luottako mihinkään hiekkishuhuihin ja kiertotekstareihin.

Esim. meidän kaupungissa poliisi jopa julkaisi tiedotteen ettei sillä ole tiedossa lainkaan sellaisia tapauksia tai henkilöitä joista oli hirveät huhut liikkeellä.

Veikkaan että AP:n viestin täti on kuullut tuon tappajajutun huhuna joltain ja levittelee sitä nyt varmana tietona eteenpäin. Jos kylillä oikeasti liikkuisi joku lapsentappaja ja se olisi poliisin tiedossa, kouluille ja tarhoille lähetettäisiin kehoituksia saattaa lapsia kouluun jne.

Eli namusetä siellä varmaan on, mutta ei kannata ihan kaikkea uskoa mitä muuta "tarkkaa tietoa" saa. Onko sitten hyvä että huhun perusteella kytätään harmaita autoja, ja todellisuudessa namusedällä onkin punainen tms.

Tosi fiksu äiti kun luo paniikkia ympärilleen vaikkei varmasti ole pomminvarmaa tietoa. Jos sellainen tyyppi täällä liikkuisi, niin poliisi olisi kyllä tietoinen hänestä ja tarkistaisi hänet ensimmäisenä (tai on jo tarkistanutkin).

Jos se täti OIKEASTI tietäisi kuka tekijä on, hän menisi poliisilaitokselle ilmoittamaan että tietää kuka tekijä on ja tämä pidätettäisiin kuulusteluja varten.

Kysypä siltä että jos kerran tiedät kuka sen pikkulapsen kimppuun kävi, mikset kerro poliisille?

Alkuperäinen kirjoittaja Joo:
Kannattaa muistaa että todella monta "varmaa tietoa" sillä ja sillä alueella liikkuvasta pedosedästä on osoittautunut vääräksi, joten älkää luottako mihinkään hiekkishuhuihin ja kiertotekstareihin.

Esim. meidän kaupungissa poliisi jopa julkaisi tiedotteen ettei sillä ole tiedossa lainkaan sellaisia tapauksia tai henkilöitä joista oli hirveät huhut liikkeellä.

Veikkaan että AP:n viestin täti on kuullut tuon tappajajutun huhuna joltain ja levittelee sitä nyt varmana tietona eteenpäin. Jos kylillä oikeasti liikkuisi joku lapsentappaja ja se olisi poliisin tiedossa, kouluille ja tarhoille lähetettäisiin kehoituksia saattaa lapsia kouluun jne.

Eli namusetä siellä varmaan on, mutta ei kannata ihan kaikkea uskoa mitä muuta "tarkkaa tietoa" saa. Onko sitten hyvä että huhun perusteella kytätään harmaita autoja, ja todellisuudessa namusedällä onkin punainen tms.

En tiedä muuta kuin tuosta autosta sen verran, että ainakin siinä tiedotteessa mikä koululta tuli kotiin kerrottiin auton väriksi harmaa, ja niin se luki lehdessäkin..

Suomessa ei ole vapaalla jalalla tällä hetkellä kuin yksi murhaan syyllistynyt pedofiili ja se on jammu. Eli höpötarina oli.

Mikä jammu? Jammuksi tää äiti tätä kutsui.

Jammu on se joka poltti ne kaksi pikkutyttöä, tällä hetkellä ihan harmaapäinen pappaikäinen, nyt on tainnu olla tädillä vilkas mielikuvitus lietsoa huhupuheita jos on väittäny että se on Jammu.

Alkuperäinen kirjoittaja Jep:
Jos se täti OIKEASTI tietäisi kuka tekijä on, hän menisi poliisilaitokselle ilmoittamaan että tietää kuka tekijä on ja tämä pidätettäisiin kuulusteluja varten.

Kysypä siltä että jos kerran tiedät kuka sen pikkulapsen kimppuun kävi, mikset kerro poliisille?

Totta, hyvä pointti. Just tällästä mä nyt kaipaan, selväjärkistä ajattelua.

NEITINASU,älähän nyt ylireagoi. kyllä meidänkin lapset käyvät kerhossa porukalla ja on kännykät millä soitellaan puolin ja toisin.ei niitä nyt säkissä pidetä.kaikkia mielenterveyshörhöjä on vaan olemassa ja jossainhan kaupungin asunnoissa heidänkin on asuttava.meillä on opetettu ettei vieraiden autoihin saa koskaan mennä,eikä lähteä kenenkään mukaan.silti olen aina varuillani ja koetan opastaa

Alkuperäinen kirjoittaja Joo:
Suomessa ei ole vapaalla jalalla tällä hetkellä kuin yksi murhaan syyllistynyt pedofiili ja se on jammu. Eli höpötarina oli.

Mikä jammu? Jammuksi tää äiti tätä kutsui.

Jammu on se joka poltti ne kaksi pikkutyttöä, tällä hetkellä ihan harmaapäinen pappaikäinen, nyt on tainnu olla tädillä vilkas mielikuvitus lietsoa huhupuheita jos on väittäny että se on Jammu.

Jaa niin se jammu. Joo, no jammu setä tuskin ajelee enää minkään värisillä autoilla, eikä sillä taida polkkatukkaakaan olla...

Hei, soita poliisille ja kysy. He tietävät ja kertovat, jos on asiaa kerrottavana. Ei tuollaisen juoruäidin kertomaan kannata uskoa ILMAN vahvistusta.

Joten miksi et soittaisi poliisille nyt heti jos olet huolissasi?

Yhteistyössä