Eihän tässä näin pitäny käydä... *puhinaa*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja manta76
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

manta76

Aktiivinen jäsen
15.05.2004
4 547
1
36
Lammi
Ei tän syksyn näin pitäny tosiaankaan mennä.

Tuntuu, et kaikilla muilla menee nyt hommat putkeen, mut mulla ei. Terveys reistailee ja opinnot on jo jääny jälkeen pahasti (seuraavaan jaksoon asti). Sitte katotaan opon kanssa miten tästä eteenpäin.

Mitään ei jaksa tehdä ja väsyttää ihan koko ajan. Poika on sairastellut ja sen toimintaterapia alkoi vasta tänään vaikka piti alkaa jo 3 viikkoa sitten. Osittain pojan sairastelujen, osittain terapeutin. Puheterapia laahaa pahasti jäljessä, mutta siellä ollaan sentään päästy käymään.

Isännän takaisin muutto aiheuttaa jumalattomat määrät paperityötä, jotka yllättäen minä joudun tekemään. Samoin taitaa käydä ukon tavaroiden pakkaamisen kanssa.

Onhan se tietysti hienoa, et perhe yhdistyy kuten myös se et isäntä sai vakituisen työpaikan ja muutetaan varmaan, jos saadaan asunto, Kotkan/Haminan seudulle. Mut just nyt kaikki tää saa miut vaan ärtyisäksi ja huonolle tuulelle.

Onneks huomenna on lekuriaika, että saan edes selvyyttä mistä pirusta tää saaketin kutiava ihottuma johtuu... Samalla varmaan käsitellään tää väsymyskin.

*painuu puhisemaan muualle*

Mulla oli viime syksynä niin kamala stressi että kutisin ihan hulluna,siis täysin kamalasti joka paikasta,se oli jotain ihan hirveää.

Jälkeenpäin tajusin että se johtui elämäntilanteesta,eli tosi kovasta stressistä:(

Paranemisia ja voimia sinne!

ei mullakaan mee ihan hyvin mutta harvoin puhun siitä. meinaan vaan että sympatiat täältä. ymmärrän hyvin miten stressaava on ku ongelmat vaan kasaantuu päälle. :hug: toivottavasti helpottaa kohta!

Yhteistyössä