P
Pedi
Vieras
Meidän hurtta söis salmiakkia vaikka kuinka paljon.. Piti mun salmiakkilaatikko nostaa kirjahyllyn päälle,kun kävi sen muutaman kerran tiputtamasta hyllystä jotta salmiakit tippu lattialle mistä niitä söi..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Meillä toi mammutti vetäisi about 10 vuotta sitten pussillisen salmiakkikarkkeja. Ei oltu kotona silloin ja kun tultiin kotiin, tuli ovelle vastaan häntä heiluen, mutta paineli salamana keittiöön hakkaamaan tassullaan vesikuppia. Joi varmaan 10 litraa vettä yhteen menoon. Sen jälkeen ei ole salmiakkiin koskenutAlkuperäinen kirjoittaja Pedi:Meidän hurtta söis salmiakkia vaikka kuinka paljon.. Piti mun salmiakkilaatikko nostaa kirjahyllyn päälle,kun kävi sen muutaman kerran tiputtamasta hyllystä jotta salmiakit tippu lattialle mistä niitä söi..
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Meillä toi mammutti vetäisi about 10 vuotta sitten pussillisen salmiakkikarkkeja. Ei oltu kotona silloin ja kun tultiin kotiin, tuli ovelle vastaan häntä heiluen, mutta paineli salamana keittiöön hakkaamaan tassullaan vesikuppia. Joi varmaan 10 litraa vettä yhteen menoon. Sen jälkeen ei ole salmiakkiin koskenutAlkuperäinen kirjoittaja Pedi:Meidän hurtta söis salmiakkia vaikka kuinka paljon.. Piti mun salmiakkilaatikko nostaa kirjahyllyn päälle,kun kävi sen muutaman kerran tiputtamasta hyllystä jotta salmiakit tippu lattialle mistä niitä söi..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Meillä toi mammutti vetäisi about 10 vuotta sitten pussillisen salmiakkikarkkeja. Ei oltu kotona silloin ja kun tultiin kotiin, tuli ovelle vastaan häntä heiluen, mutta paineli salamana keittiöön hakkaamaan tassullaan vesikuppia. Joi varmaan 10 litraa vettä yhteen menoon. Sen jälkeen ei ole salmiakkiin koskenut![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pedi:No meillä ei ole ainakaan vielä lopettanut, mulla on tuollanen 2,2kg laatikko salmiakkia ja varmaan kanssa vetäis sen jos pääsis kimppuun.. No toisaalta,mitä tuo koira ei söis.. Suklaasta ei tarvi kun päällyspaperi avata niin tuo on salamana paikalla kuolaamassa, ja läpsii tassulla kun ei saa..