Eihän ole mitään järkeä ostaa -30% alennuksella toppahaalaria ensi vuodelle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Eihän?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Eihän?

Vieras
Oletteko samaa mieltä, että -30% alennus on liian pieni, että sillä kannattaisi ostaa toppahaalari ENSI talvea varten?

Mietin että satasen puvusta tuo tekee vaan 30e, joten ehkä kannattaa ostaa uusi malli ja varmasti sopivan kokoinen haalari sitten vasta ensi talvena, eikä parin kympin takia lähteä ostamaan vanhaa mallia, joka ei edes välttämättä sovi sitten tai on liian iso.

Reimateccia mietin, mutta kun tarvetta ei juuri nyt ole, niin eihän kannata ostaa, eihän? :D

Kenellekään yli 5v en alkaisi ostaa valmiiksi vaatteita. tuon ikäiseltä kysytään jo omaa mielipidettä väristä jne. Mutta jos alle 5v niin ok.

Mä ostan aina alesta. -30% on ihan hyvä ale, kun pukuja on ostettavana enemmän kuin yksi & kun kyseessä on ns. merkkipuku joita ei ole jäljellä enää siinä vaiheessa kun aleprosentti vaihtuu viiteenkymmeneen.

Sillä, minkä vuoden mallia lapsilla on päällä, ei ole koskaan ollut mitään merkitystä.

mitä v***un väliä on jollain vaatteen vuosimallilla :laugh:
Itse teen paljonkin hankintoja seuraavaa kautta ajatellen ja sitten on kiva esim. syksymmällä kun ei talvi pääse yllättämään vaan on heti valmiina sopivat asut sään mukaan ;)

No mä ainakin ostin uuden haalarin 30% alennuksella, koska löyty sopiva väri (ensi vuodesta ei taas tiedä mitä on tarjolla) ja poika voi käyttää haalaria jo tänä talvena vaikka siinä onkin pikkasen kasvunvaraa jotta menee vielä ensivuonnakin. Mutta kukin tekee tavallaan, ihan sama mulle.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Mä ostan aina alesta. -30% on ihan hyvä ale, kun pukuja on ostettavana enemmän kuin yksi & kun kyseessä on ns. merkkipuku joita ei ole jäljellä enää siinä vaiheessa kun aleprosentti vaihtuu viiteenkymmeneen.

Sillä, minkä vuoden mallia lapsilla on päällä, ei ole koskaan ollut mitään merkitystä.

Aivan. Ehkä tuossa useamman lapsen kohdalla säästääkin, mutta yhdelle parin kympin takia ennakkoon ostaminen tuntuu nyt turhalta. Ja nimenomaan se, ettei varmaksi tiedä lapsen kokoa vuoden päästä. Jos tarve olisi juuri nyt, ostaisin varmasti pois.

Ja minäkään en välitä niin yhtään minkä vuoden mallia lapsen tai omat vaatteet on, mutta ajattelin lähinnä sitä, jos tulee kivemmat värit tjs. :)

Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
mitä v***un väliä on jollain vaatteen vuosimallilla :laugh:
Itse teen paljonkin hankintoja seuraavaa kautta ajatellen ja sitten on kiva esim. syksymmällä kun ei talvi pääse yllättämään vaan on heti valmiina sopivat asut sään mukaan ;)

Ei todellakaan ole merkitystä vuosimallilla, mutta tarkoitin että jos on silloin nätimpiä kuoseja ym.

Minun ajatus oli nyt se, että tuo -30% ei ole vielä kunnon alennus. :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Aivan. Ehkä tuossa useamman lapsen kohdalla säästääkin, mutta yhdelle parin kympin takia ennakkoon ostaminen tuntuu nyt turhalta. Ja nimenomaan se, ettei varmaksi tiedä lapsen kokoa vuoden päästä. Jos tarve olisi juuri nyt, ostaisin varmasti pois.

Ja minäkään en välitä niin yhtään minkä vuoden mallia lapsen tai omat vaatteet on, mutta ajattelin lähinnä sitä, jos tulee kivemmat värit tjs. :)

No tietty voi tulla yllättävä kasvupyrähdys, mutta ei se nyt niin rakettitiedettä ole. Ja toki alesta ostetaan itseä miellyttävä vaate, muut saa jäädä tankoon.

Kyllä minusta alemyynteihin ja tarjouksiin keskittäminen tuo tuntuvaa säästöä. Puhutaan meillä yhden lapsen perheessä kuitenkin monista sadoista euroista.

Mutta nyt alkaa olla jo myöhäistä ostaa toppavaatteet alesta, kivat on jo menneet :) Ainakin täälläpäin.

Se on makuasia. Minä en tiedä varmaksi 1,5v ikäisten lasteni kokoa, joten en osta ennakkoon. Jos olisin 100% varma siitä mikä koko käy, niin varmaan ostaisin alesta puvut. Todennäköisesti ostan syksyllä jotkin käytetyt toppapuvut...

Jos jonkun tietyn just haluaa, niin kannattaahan se silloin, kun ei ole varmaan löytyykö myöhemmin, mutta jos ei mallilla ja värillä niin väliä, niin voihan sitä odotella niitä suurempia aleja, tietysti silloin ei voi olla varma, että kokoja enää löytyy.
Itse ostin juuri tuolla pojalle ensi talveksi kaksiosaisen puvun 30% alella, kun löytyi sellainen jota olen jonkin aikaa jo katellut.

Yhteistyössä