eihän ole elämänarvoa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hukkaan mennyt elo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hukkaan mennyt elo

Vieras
Niin ukkoni on ollut nuorin jälkeen outo tai enemmänkin kun hän ei hyväksy nuorinta vieläkään vaikka pian 1v 3 kk. hän sorsii kaikin tavoin ei pidä häntä hyvänä eli edes syliin ym. sen sijaan vaan hän poikaa potkii tai läpsii jollain joka käteen sattuu, roikottaa vaatteista ym... ja samoin vanhintakin (tyttöä) kohtelee ilkeästi. Nuorin ei ole ei toivottu, samoin vanhinkin mutta hänet hyväksyi jotenkin... mutta nyt asenne ukolla on muuttunut pojan syntymän jälkeen pahasti sitten minuakin kohtelee vaikka minä haukkuu, jos yritän olla ok niin se kääntyy toisin. luulin nyt kun töistä ukko että hän olis erilainen niin pahempi. olen jo eroa miettinyt että olisi kait pian se päätös tehtävä ihan lasten ja itseni takia.
minua myös vaivaa ukon rahan käyttö ostaa tai tilaa tyhjinpäivisiä mutta ei ruokaa kanna, minun yksi pitää vuokrat ym ruoat hoitaa

En siedä katsokaan ukkoa olen sanonut että lapset ei ole vihan kohde jos vihaat niin minua saa niidenkin edestä, ja jos kosket lapsiin niin menet! ei ukoon vaikuta, aikoo itse erota ym päivittäin. joskus toivonkin että menis matkoihin. mutta ei älyä lähteä meitä kiusaamasta!
Ukko sanoo jos olen lasten vuoksi hiljaa tai sanon että ei noita pieniä saa lyödä niin että kunnon kuri se pitää olla. olen itse toisin! lasata ei lyödä!
minun ukko on se tyhmä vanha kääpä joka ei tajua mitään ja olevinaan jotain.... sanoo että hän on vanhempi niin tietää

Et katso tuota enää päivääkään!! Minkä takia elät suhteessa jossa sinä ja lapset kärsivät?
Jos muutosta ei tapahdu niin tee sinä se muutos! Lähde pois tuollaisesta elämästä. Olet aikaisemminkin kirjotellut ongelmista ja ei ne odottamalla häviä. Kyllä vielä tapaat miehen joka arvostaa sinua ja lapsiasi. Nyt on lasten etu kyseessä!!

Heti pois sieltä jos ukko kerta on väkivaltanen lapsia kohtaan!!

Mihin tahansa, turvakotiin tai sukulaisille tai mihin vaan ikinä pääset. Sit vasta alat ettiä omaa kämppää ja miettimään miten asiat järjestyy. Ja ne ihan varmasti järjestyy.

Sulla on vastuu suojella sun lapsia tollaselta!

Yhteistyössä