Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Name-No:Tai ainakaan tuosta jyrinästä? :x
Pistänkö kumisaappaat jalkaan ja menen autoon lukkojen taakse istumaan niinku muksuna vai olenko kovaakin kovempi mamma ja kattelen vaan ikkunasta kun ulkona ukkostaa? :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Minä ainakin henk.koht PELKÄÄN ukkosta, ja onnistuneesti olen tartuttanut sen myös esikoiseen.. :ashamed:
Kerran oltiin mökillä, KAMALA ukkonen tuli, ex-anoppi sanoi mulle, et laita kumpparit jalkaan ja mene hänen autoon istumaan. Näin tein.. Salama iski viereiseen puuhun ja puu kaatui auton päälle. :/ :/
Alkuperäinen kirjoittaja Name-No:Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Minä ainakin henk.koht PELKÄÄN ukkosta, ja onnistuneesti olen tartuttanut sen myös esikoiseen.. :ashamed:
Kerran oltiin mökillä, KAMALA ukkonen tuli, ex-anoppi sanoi mulle, et laita kumpparit jalkaan ja mene hänen autoon istumaan. Näin tein.. Salama iski viereiseen puuhun ja puu kaatui auton päälle. :/ :/
![]()
![]()
![]()
![]()
Anteeksi mutta....
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rane:Alkuperäinen kirjoittaja Name-No:Tai ainakaan tuosta jyrinästä? :x
Pistänkö kumisaappaat jalkaan ja menen autoon lukkojen taakse istumaan niinku muksuna vai olenko kovaakin kovempi mamma ja kattelen vaan ikkunasta kun ulkona ukkostaa? :xmas:
Missä ukkostaa, tahtoo tietää?
Olen ukkosbongari ja aina ukkosten perään menossa.
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Alkuperäinen kirjoittaja Name-No:Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Minä ainakin henk.koht PELKÄÄN ukkosta, ja onnistuneesti olen tartuttanut sen myös esikoiseen.. :ashamed:
![]()
![]()
![]()
![]()
Anteeksi mutta....
![]()
![]()
JEPJEP...![]()
Sillon ei muuten naurattanu.. Enkä ole sen jälkeen menny autoon ukkosella.
Alkuperäinen kirjoittaja Name-No:Alkuperäinen kirjoittaja Rane:Alkuperäinen kirjoittaja Name-No:Tai ainakaan tuosta jyrinästä? :x
Pohjois-Pohjanmaan suunnilla.... just vilkasin ikkunasta ulos niin ihan sellanen harmaanmusta "ukkostaivas".... :snotty: Mä menen kyllä peiton alle ja korvatulpat korviin ja silmät kiinni jos yhtään yltyy.... |O
Alkuperäinen kirjoittaja Rane:Alkuperäinen kirjoittaja Name-No:Alkuperäinen kirjoittaja Rane:Alkuperäinen kirjoittaja Name-No:Tai ainakaan tuosta jyrinästä? :x
Pohjois-Pohjanmaan suunnilla.... just vilkasin ikkunasta ulos niin ihan sellanen harmaanmusta "ukkostaivas".... :snotty: Mä menen kyllä peiton alle ja korvatulpat korviin ja silmät kiinni jos yhtään yltyy.... |O
Tutkat ei näytä salamointia, ainakaan vielä