Ensimmäinen vartti pelkkää läyhäämistä..
kultakimpale 16.01.2009 #2 Ja mä en nää, kun mies katsoo Poliisi-tv:tä. Onneks sen näkee Subin nettitv:stä
vieras 16.01.2009 #4 voiko tollasta tulta niellä jos on ottanu alkoholia?et jos juovat maljat ja sit esitys ni ....?
häähullu 16.01.2009 #7 Eikös se lola sanonu, että nyt pitää morsiammen keksiä joku ohjelma..? Ettei ihan ollu morsiamen omasta aloitteesta tuo juttu..
Eikös se lola sanonu, että nyt pitää morsiammen keksiä joku ohjelma..? Ettei ihan ollu morsiamen omasta aloitteesta tuo juttu..
vieras 16.01.2009 #8 vähän tökeröä ku se morsian seilas siellä sen esityksensä kanssa ja missas sen miehensä biisinkin... ei muutenkaan pari ollu paljoa yhdessä häissään.. tai ainakaan niissä mitä tv:ssä näytettiin.
vähän tökeröä ku se morsian seilas siellä sen esityksensä kanssa ja missas sen miehensä biisinkin... ei muutenkaan pari ollu paljoa yhdessä häissään.. tai ainakaan niissä mitä tv:ssä näytettiin.
vieras 16.01.2009 #9 Alkuperäinen kirjoittaja Scarkku: Yrittää hakea huomiota? Mitähän oikein tarkoitat? Click to expand... eihän tuo ole kuin huomionhakua. Mitä se yritti todistaa tuolla tempulla?? Sitäkö, että mä oon toosi räväkkä.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarkku: Yrittää hakea huomiota? Mitähän oikein tarkoitat? Click to expand... eihän tuo ole kuin huomionhakua. Mitä se yritti todistaa tuolla tempulla?? Sitäkö, että mä oon toosi räväkkä.