Eihän mun ole 'pakko' antaa positiivista palautetta?

  • Viestiketjun aloittaja Simppa
  • Ensimmäinen viesti
Simppa
Huuto päättyi 8.5, maksoin tuotteen 11.5, kun vihdoin sain myyjään yhteyttä (s.postit tulivat bumerangina takaisin, tekstiviestiin vastasi vuorokauden kuluttua)
13.5 kertoi juuri pakanneensa tuotteen postiin, kun tiedustelin puhelimitse, onko maksu tullut perille asti. Eikä tänäänkään ole perillä!

Tuote siis 1 blu-ray levy, luulis liikkuvan ihan tavallisessa kirjekuoressa.

Kismittää! |O
 
turhautunut
Alkuperäinen kirjoittaja Simppa:
Huuto päättyi 8.5, maksoin tuotteen 11.5, kun vihdoin sain myyjään yhteyttä (s.postit tulivat bumerangina takaisin, tekstiviestiin vastasi vuorokauden kuluttua)
13.5 kertoi juuri pakanneensa tuotteen postiin, kun tiedustelin puhelimitse, onko maksu tullut perille asti. Eikä tänäänkään ole perillä!

Tuote siis 1 blu-ray levy, luulis liikkuvan ihan tavallisessa kirjekuoressa.

Kismittää! |O
Siis mua ärsyttää se, et sunki tapuksessa vois laittaa negatiivisen mut usein kun siellä ite on toiminu ihan hyvin ja kirjottaa jonkusta negatiivisen, niin ne laittaa kans sulle kostoks negatiivisen ja keksii siihen jotain..mulle pari kertaa käyny niin ja oon miettiny et pitääks sit vaan niellä ja laittaa positiivinen kaikille...Ajattelin kyl lopettaa kokonaan sieltä ostamisen, sain puolen vuoden sisällä rikkinäisen pleikkarin 80e, rullaluistimet väärillä pyörillä 30e ja toiset rullikset joista kiristysnauhat poikki (kuvassa uudet) 25e...Ai niin vielä adidaksen t-paita, hinta kylläkin vaan 2,5e mut täynnä keltasia tahroja jotka ei lähde pesussa.Ärsyttävää sit palautella ja pyydellä rahojaan takaisin.(Kaikilta ei saa)
 
ei todellakaan tartte antaa positiivista palautetta! ite annoin neutraalin, kun ostin juoksurattaat huuto.netistä eikä niissä sitten toiminut käsijarru kunnolla(toimi vaan toiselta puolelta) ja myyjä väitti niiden olevan uudenveroset! vähän harmittaa etten laittanut negatiivista palautetta, mut enpä jaksa enää jälkikäteenkään mennä muuttamaan...
 
Simppa
Alkuperäinen kirjoittaja turhautunut:
Siis mua ärsyttää se, et sunki tapuksessa vois laittaa negatiivisen mut usein kun siellä ite on toiminu ihan hyvin ja kirjottaa jonkusta negatiivisen, niin ne laittaa kans sulle kostoks negatiivisen ja keksii siihen jotain..mulle pari kertaa käyny niin ja oon miettiny et pitääks sit vaan niellä ja laittaa positiivinen kaikille...Ajattelin kyl lopettaa kokonaan sieltä ostamisen, sain puolen vuoden sisällä rikkinäisen pleikkarin 80e, rullaluistimet väärillä pyörillä 30e ja toiset rullikset joista kiristysnauhat poikki (kuvassa uudet) 25e...Ai niin vielä adidaksen t-paita, hinta kylläkin vaan 2,5e mut täynnä keltasia tahroja jotka ei lähde pesussa.Ärsyttävää sit palautella ja pyydellä rahojaan takaisin.(Kaikilta ei saa)
No sitähän minäkin pelkään, että se kuuluisa 'kosto-nega' tulee :/ Vaikka mielestäni maksoin tuotteen suht nopeasti.... heti kun sain tilitietoja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Simppa:
Alkuperäinen kirjoittaja turhautunut:
Siis mua ärsyttää se, et sunki tapuksessa vois laittaa negatiivisen mut usein kun siellä ite on toiminu ihan hyvin ja kirjottaa jonkusta negatiivisen, niin ne laittaa kans sulle kostoks negatiivisen ja keksii siihen jotain..mulle pari kertaa käyny niin ja oon miettiny et pitääks sit vaan niellä ja laittaa positiivinen kaikille...Ajattelin kyl lopettaa kokonaan sieltä ostamisen, sain puolen vuoden sisällä rikkinäisen pleikkarin 80e, rullaluistimet väärillä pyörillä 30e ja toiset rullikset joista kiristysnauhat poikki (kuvassa uudet) 25e...Ai niin vielä adidaksen t-paita, hinta kylläkin vaan 2,5e mut täynnä keltasia tahroja jotka ei lähde pesussa.Ärsyttävää sit palautella ja pyydellä rahojaan takaisin.(Kaikilta ei saa)
No sitähän minäkin pelkään, että se kuuluisa 'kosto-nega' tulee :/ Vaikka mielestäni maksoin tuotteen suht nopeasti.... heti kun sain tilitietoja.
No onneks siellä onkin sitten kohta mihin voit vielä antaa palautetta siitä kostonegasta... siihenkin selität miten kaupat hoitui.

 

Yhteistyössä