Ei voi olla totta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "salanimi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"salanimi"

Vieras
Päästiin eilen pitkästä aikaa tosi toimiin ukon kanssa, meillä on ollut tapana käyttää liukkaria, kun mulla hormoonit niin sekasi, ettei kostu tarpeeksi. No, huomattiin siinä makkarissa et liukkari on loppu ja ukko lähti hakeen jotain korvikkeeksi. Mies tuli hetken päästä takas makkariin ja hommat jatku.
Tänään sitten ihmettelin koko päivän kun mies oli töissä, et miksi alapää punottaa ja kirvelee... No, mies sitten kerto äsken hakeneensa KÄSISAIPPUAA liukkariksi?!?!?! Mä olin luullut sitä joksikin perusrasvaksi, enkä sitten älynnyt heti illalla käydä pesemässä pois.
Mutta OIKEESTI, kuka voi olla niin TYPERÄ, että hakee SAIPPUAA LIUKKARIKSI?!?! Nyt on sitten varmaan kaikki hiivatulehukset sun muut... -.-

[QUOTE="salanimi";27423547]Päästiin eilen pitkästä aikaa tosi toimiin ukon kanssa, meillä on ollut tapana käyttää liukkaria, kun mulla hormoonit niin sekasi, ettei kostu tarpeeksi. No, huomattiin siinä makkarissa et liukkari on loppu ja ukko lähti hakeen jotain korvikkeeksi. Mies tuli hetken päästä takas makkariin ja hommat jatku.
Tänään sitten ihmettelin koko päivän kun mies oli töissä, et miksi alapää punottaa ja kirvelee... No, mies sitten kerto äsken hakeneensa KÄSISAIPPUAA liukkariksi?!?!?! Mä olin luullut sitä joksikin perusrasvaksi, enkä sitten älynnyt heti illalla käydä pesemässä pois.
Mutta OIKEESTI, kuka voi olla niin TYPERÄ, että hakee SAIPPUAA LIUKKARIKSI?!?! Nyt on sitten varmaan kaikki hiivatulehukset sun muut... -.-[/QUOTE]

itse liukastelen mutta en tään kanssa! Ihan omasta takaa!

No on se hyvä ettei teillä mitään lääkevoiteita ollut käsillä.. Mobilatia tai jotain mentholvoidetta:) Ei taida mies tajuta millainen paikka se värkki on? Sehän olis voinut kaataa sinne moottoriöljyä.. No kai se sitten omankin annoksensa sai, vai pesikö heti?

[QUOTE="heh";27424082]Ensi kerran maiskuttele suussasi miehen näkemättä jotain chilikastiketta ja ota sitten suihin. :attn:[/QUOTE]

Hyvä idea! :D Pitääpä käydä ostaan tabascoa kaupasta... :P

Alkuperäinen kirjoittaja Määä;27424070:
No on se hyvä ettei teillä mitään lääkevoiteita ollut käsillä.. Mobilatia tai jotain mentholvoidetta:) Ei taida mies tajuta millainen paikka se värkki on? Sehän olis voinut kaataa sinne moottoriöljyä.. No kai se sitten omankin annoksensa sai, vai pesikö heti?

Kävi pesemässä, itse en vaan jaksanut enää nousta. :/

[QUOTE="aloittaja";27424165]Hyvä idea! :D Pitääpä käydä ostaan tabascoa kaupasta... :P[/QUOTE]

Tuosta tulikin mieleen että eräs tuttavani sai tyttökaverin pettämisestä kiinni, kävi sitten hieromassa muijan kaalimadon suhteellisen tulisella chilijauhella. Oli kuulemma jossainvaiheessa nainen huutanut että hieman polttelee kun aloittanut saivakävelyn miehen katsoessa jääkiekkoa olohuoneessa.. Nainen sitten tuosta ihmetellyt että missä vika niin mies tuumi että hän tietää pettämisestä ja haluaa että muija pakkaa kamat ja häipyy talosta, btw se on chiliä mikä kirvelee!

Tuosta tulikin mieleen että eräs tuttavani sai tyttökaverin pettämisestä kiinni, kävi sitten hieromassa muijan kaalimadon suhteellisen tulisella chilijauhella. Oli kuulemma jossainvaiheessa nainen huutanut että hieman polttelee kun aloittanut saivakävelyn miehen katsoessa jääkiekkoa olohuoneessa.. Nainen sitten tuosta ihmetellyt että missä vika niin mies tuumi että hän tietää pettämisestä ja haluaa että muija pakkaa kamat ja häipyy talosta, btw se on chiliä mikä kirvelee!

No jos pitää dildon kanssa puuhastelua pettämisenä, niin onneksi pääsi ukosta eroon.

Alkuperäinen kirjoittaja Lööh;27424293:
No jos pitää dildon kanssa puuhastelua pettämisenä, niin onneksi pääsi ukosta eroon.

Juuei ollut dildosta kyse tuossa pettämisessä, jos oikein muistan niin taisi muija ottaa polttariporukalta suihin laivaristeilyllä..

Aika kamalalta kuulostaa.. voiskohan huomenna löytyä apteekista jotain voidetta jota vois sinne laittaa, vois kyllä olla nolo kertoa apteekin henkilökunnalle mistä kyse kun tarvis kysyä siellä neuvoa..?
Miehet voi olla kyllä joskus tosi ajattelemattomia tuon suhteen, ei taida oikein tajuta mitä sinne emättimeen saa ja mitä ei saa laittaa. Tai että miten se toimii, limakalvot ja kosteutus jne. Ehkä ne vaan aattelee että se on semmoinen aukko naisilla johon voi työntää/laittaa mitä vain eikä se haittaa kun sen voi sitten myöhemmin pestä. Eli kun se ei ole mikään haava tai vastaava mistä miehillä itsellään kokemusta mitä kestää laittaa niin tuloksena voi olla mitä vain..

[QUOTE="hupsista";27423577]No saippuastahan nimenomaan ei pitäisi saada tulehduksia:D Suurimpana ongelmana on varmaan sen kuivattavuus.[/QUOTE]

Eikös se ole niin, ettei saippualla saa pimperoa pestä, ettei tule hiivatulehdusta. Jos tunkasee koko paikan täyteen saippuaa, tiedä miten pahasti siellä bakteeritasapaino sekoaa ja tulee hiivaa tai emätintulehdusta..

Miehet..

Yhteistyössä