EI VOI OLLA TOTTA!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AUTTAKAA
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

AUTTAKAA

Vieras
ei helvetti!! sain äskön oudon viestin puhelimeen : videoviesti vastaanotettu.. no painoin sit siihen sillee että se avais sen niinettä nään keneltä se on.. ihan niinku tekstareissaki.. se rupes heti lataamaan jotaki ja sit keskeytin sen ja katoin nii se oli tullu jostain nettiosotteesta ja sen otsikko oli KLIKKAA?? en oo numerooni MIHINKÄÄN laittanu olen siita VARMA!!! vitjat jos ny sit oli joku sellanen et tulee 10 000 euron lasku... on kyllä elämä pilalla :( onko muille tullu jotai tollasia.. mitä mun pitäis tehdä??

Alkuperäinen kirjoittaja AUTTAKAA:
ei helvetti!! sain äskön oudon viestin puhelimeen : videoviesti vastaanotettu.. no painoin sit siihen sillee että se avais sen niinettä nään keneltä se on.. ihan niinku tekstareissaki.. se rupes heti lataamaan jotaki ja sit keskeytin sen ja katoin nii se oli tullu jostain nettiosotteesta ja sen otsikko oli KLIKKAA?? en oo numerooni MIHINKÄÄN laittanu olen siita VARMA!!! vitjat jos ny sit oli joku sellanen et tulee 10 000 euron lasku... on kyllä elämä pilalla :( onko muille tullu jotai tollasia.. mitä mun pitäis tehdä??

se on se virus!!

Mainoshuijaus leviää kännyköissä

julkaistu ke klo 16:32, päivitetty ke klo 16:56

Tietoturvayhtiö F-Secure varoittaa kännyköissä leviävästä mainoshuijauksesta. Suomalaiskännyköihin on lähetetty viestiä, jossa vastaanottajaa kehotetaan klikkaamaan viestissä olevaa linkkiä. Avaaminen käynnistää maksullisen palvelun tilauksen.

Palvelun tilaaminen paljastuu vasta avautuvan sivun alalaidassa olevasta tekstistä. Mobile Tube -nimisen palvelun sivu näyttää erehdyttävän paljon videopalvelu YouTuben sivulta.

Huijauksen takana oleva yritys on lähettänyt vastaavia viestejä ulkomailla jo vuodesta 2007 lähtien.

F-Secure suosittelee tuhoamaan kaikki tekstiviesteinä tulevat tuntemattomat linkit. Jos linkin on jo ehtinyt avata, kannattaa avautuneelta sivulta etsiä linkki tilauksen perumiseen. Tämän lisäksi on vielä syytä lähettää omalle puhelinoperaattorilleen viesti, ettei ole aikonut tilata palvelua.

YLE Uutiset

vitsit ja mulla dna:n liittymä huomena vasta on taas asiakaspalvelu auki... jos sinne sitte soittaisin.. mun puhelin ei kyllä kerinny aukasta sitä sivua ku tajusin niin äkkiä että tää nyt ei ihan normaalia oo että rupee heti lataan jotaki/ menee nettiin ennenku näkee että mistä/ keneltä viesti on. voi vitun perseenreiät saatana (anteeksi kielenkäyttöni) kaikkee ne nykyään keksii.. ja kiitos vastauksista.. selvispä ainaki mistä kyse.. mut onko muille tullu noita??

mulle tuli sama mutta kun yritin ladata, tuli vaan teksti et palvelimeen ei saada yhteyttä. Yritin vielä ihan tyhmänä pari kertaa ja aina sama. Nyt en enää löydä viestiä puhelimesta ja muutenkin näyttää et toimii ihan normaalisti. Voiko siinä silti olla joku?!

Yhteistyössä