ei voi olla totta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja un
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

un

Vieras
No mulla on aivan kamala olo...Ja johtuu siitä että entinen poikaystäväni on ihan kamala!. No olemme vielä ystäviä ja menin hänen luokseen ,no sitten hän pyysi minua jäämää ihan yöksikkin,koska ulkona oli jo sen verran pimeää (olin pyörälläni liikkeellä) ja niin sitten nukahdin onnellisena hänen viereen ja siitä puolen tunnin päästä hän yhtäkiä käskikin minun häippästä pilkkopimeään! En tajua yhtäään........Olen raivoissani . (oli pakko purkautuu ja kertoo tännne)

Etkö edes kysyny et mistä moinen? On toi ny ihme touhuu, jos ensin ite pyytää jäämää ja sit heittää pihalle? Olis voinu selittää vähä. Tai sit tosiaa oli aatellu et sais jotai.... ja site ei ilmeisesti saanukkaa ja alko hatuttaa...

Niinno kyllähän hänelle joku naispuolinen soitti ,mutta kuulin kyllä mitä he puhuivat,kun siinä vieressä olin..Eli ei mtn sellasia ......Vaan ihan normaaleja asioita. (se kyllä vähän ihmetyttää kun niin myöhään soitti)

Minustakin hän on kyllä ääliö,mutta ei sillälailla,koska ....välitän hänestä niin paljon vieläkin vaikkemme ole yhdessä..Siksi tämä onki niin KAMALAA kun heittää vaan kylmästi ulos...
En tajua enään yhtään mitä hänen päässään liikkuu..Ennen hän oli tosiaanki erinlainen.....

Yhteistyössä