Ei voi olla totta!!! Ô¿Ô

  • Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti
Keittiönoita
Olin tunnin pois kotoa ja sinä aikana täältä on hävinnyt 2 pussia ruisleipää, kilo possun ulkofilettä ja yksi kurkku :eek: Eilen illalla tein lihaleikkeleitä isomman satsin - onneksi pistin suurimman osan pakkaseen - mutta olin mä nyt kuvitellut tuosta kilosta possua jäävän edes yhden viipaleen mulle :/ Kaikista epäoikeudenmukaisinta on, että MINÄ lihon, kun nuoriso syö |O
 
Yks vaan
Alkuperäinen kirjoittaja mami-ehdokas:
Mulle käy usein just noin kun jotain teen. Kerran mies oli yksin syönyt koko lasagnen illan aikana. :LOL:
Ei voi olla totta! Kyllä mä sen ymmärrän, että lapset nälkäänsä syö, mutta jos aikuinen mies ei osaa muuta ajatella kuin omaa napaansa (kirjaimellisesti) niin ei kyllä hyvä heiluisi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Yks vaan:
Alkuperäinen kirjoittaja mami-ehdokas:
Mulle käy usein just noin kun jotain teen. Kerran mies oli yksin syönyt koko lasagnen illan aikana. :LOL:
Ei voi olla totta! Kyllä mä sen ymmärrän, että lapset nälkäänsä syö, mutta jos aikuinen mies ei osaa muuta ajatella kuin omaa napaansa (kirjaimellisesti) niin ei kyllä hyvä heiluisi.
Joo, suoraan sanoen olin kyllä aikas pettynyt sen käytökseen, mutta eipäs ole eka kerta tuokaan. :/ |O Noh, huumorilla etiäppäin. :D

 
Keittiönoita
Hyvähän se tietty on, että ruoka maistuu. Nykyisin vaan tuntuu maistuvan liiankin hyvin, kaipaisisin jo automaattisesti täyttyvää jääkaappia :D Meillä muuten ei koira ole erityisemmin välittänyt ruisleivästä, mutta sen jälkeen, kun aloin ostaa luomuruisleipää, koirakin olisi siihen ihan hulluna. Jos vaan sille antaisi sitä. Joskus annan ja se vetää sitä leipää kuin parempaakin makkaraa :/ Olen huomannut muutenkin, että tämän puolen vuoden aikana ruokaa kuluu paljon enemmän kuin ennen.
 

Yhteistyössä