ei voi olla totta! meandi velourhousuissa reikä ja toista päivää ovat jalassa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja manna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

manna

Vieras
tyttö oli kaatunut koulussa ja oho, ei ollutkaan ulkohousut olleet jalassa. nyt on sit housut rikki. huhhei!

mä en osta enää ikinä mitään kalliita housuja, kun niin harmittaa.

ja toinen on ihan itku silmässä, kun polvessakin on reikä. <3 mun reipas koululainen tuossa niiskuttaa..

opinpa ainakin sen, ettei tuolle kannata ostaa mitään yli kympin housuja ja parhaat kouluhousut on vuorelliset, joitten päälle ei tarvitse pukea mitään ylimääräistä.

Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:
Kuulostavat oikein laadukkailta :flower:

en syytä housuja, vaan sitä, että luulin lapsen pukevan ulkohousut noitten päälle. ja näin ei sit kuulemma tapahdu. menee kouluun ulkohousut jalassa, mutta ei enää pue niitä välitunneille.

Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
veemäistä tollanen, mutta minkäs teet... Laita joku kiva kangasmerkki päälle!

Meandin tapauksessa se sopii ihan tyyliin. Iso hippikukkanen vaikka :) Ja velourista mieluiten sävy sävyyn tietty.

kukahan osais... en mä. eikä ole edes ompelukonetta. :( onneksi noi on suklaanruskeat, niin mun harsimukset ei todennäköisesti loista siitä kovin kauas.

Alkuperäinen kirjoittaja manna:
tyttö oli kaatunut koulussa ja oho, ei ollutkaan ulkohousut olleet jalassa. nyt on sit housut rikki. huhhei!

ja toinen on ihan itku silmässä, kun polvessakin on reikä. <3 mun reipas koululainen tuossa niiskuttaa..

opinpa ainakin sen, ettei tuolle kannata ostaa mitään yli kympin housuja ja parhaat kouluhousut on vuorelliset, joitten päälle ei tarvitse pukea mitään ylimääräistä.

Tiedän tunteen - meillä esikoinen repäisi aikoinaan Reimatecistä polven auki orapihlajan piikkiin, kun haalari oli ollut ensimmäistä kertaa päällä noin 2 min. Ja kyllä, pääasia ettei lapselle käynyt kuinkaan, mutta kyllä otti päähän.

no ei se nyt niin traagista oo :D laita molempiin polviin vaikka isot kukkapaikat? :D
ja tosiaan, nyt ei oo kyl meandin laatuvika tällä kertaa, eiköhän kaikki sisävaatteet mee rikki, jos ne päällä kaatuu ulkona kivikossa :D ehkä koululainen oppii käyttämään niitä ulkkareita, onneks mun likka ymmärtää sen asian..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Tiedän tunteen - meillä esikoinen repäisi aikoinaan Reimatecistä polven auki orapihlajan piikkiin, kun haalari oli ollut ensimmäistä kertaa päällä noin 2 min. Ja kyllä, pääasia ettei lapselle käynyt kuinkaan, mutta kyllä otti päähän.

:O juu, kyllä lasten kanssa sattuu ja tapahtuu. siksi kirpparivaatteet on niin hyviä, että ei harmita yhtään jos ne menee rikki tai muuten tärvääntyy.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

:O juu, kyllä lasten kanssa sattuu ja tapahtuu. siksi kirpparivaatteet on niin hyviä, että ei harmita yhtään jos ne menee rikki tai muuten tärvääntyy.

Näin on, kirpparikamaa suositaan meilläkin. Ja tuo Reimatec-episodikin alkoi kyllä aika pian naurattaa, se oli jotenkin niin kornia - heti tuli opetus äidille :)

Meandin tapauksessa se sopii ihan tyyliin. Iso hippikukkanen vaikka :) Ja velourista mieluiten sävy sävyyn tietty.

kukahan osais... en mä. eikä ole edes ompelukonetta. :( onneksi noi on suklaanruskeat, niin mun harsimukset ei todennäköisesti loista siitä kovin kauas.

Meidän poika on nyt vetänyt pariin kertaan mustikkakeitot Metsolan paitoihin hoidossa. Tätä kun luin, niin muistin unohtaneeni taas sen paidan likoamaan.

Mutta kohta mäkin saan tehdä jonkun aplikaation siihen tai kierrättää lopun kankaan nukenvaatteina. :whistle:

Mutta reikä tai mustikkakeittovaara ei ole mulle mikään syy jättää niitä paitoja käyttämättä tai ostamatta. Elämä vaan on sellaista.

Meidän poika on nyt vetänyt pariin kertaan mustikkakeitot Metsolan paitoihin hoidossa. Tätä kun luin, niin muistin unohtaneeni taas sen paidan likoamaan.

Mutta kohta mäkin saan tehdä jonkun aplikaation siihen tai kierrättää lopun kankaan nukenvaatteina. :whistle:

Mutta reikä tai mustikkakeittovaara ei ole mulle mikään syy jättää niitä paitoja käyttämättä tai ostamatta. Elämä vaan on sellaista.

juu toki lapsille sattuu ja tapahtuu. mut samanlaiset velourhousut olisin saanut lindexiltä puolet halvemmalla. miksiköhän edes ostin... tais olla ryhmäpainetta kutsuilla. :D

Yhteistyössä