Ei voi mitään, mutta minua pistää hieman hymyilyttämään

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Lunatic
Kyllä meiän likalla alko uhma 1-vuotiaana, raivosi ja tinttasi joka asiasta. sitä jatku muistaakseni kolmevuotiaaksi, en nyt muista tarkkaan.. sen jälkeen on ollut melko helppo tapaus.

Tuleekohan 7-vuotiaana mitään onkelmia,, saas nähdä.

Justjoo
Tää on taas niin tätä. Jollakin yksvuotiaalla voi olla pahempi tahtoikä raivareineen, kun jonkun kolmeveen uhma ikinä. Tiedän kokemuksesta, vaikka on vain yksi oma lapsi.

Nih
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ja mä en voi mitään sille, että mua huvittaa kaiken lastenkasvatuksen saralla kokeneet ja nähneet monen lapsen äidit. ;)
Miksi otat itseesi tämän?
En mä edes ottanut. Oikeasti. :) Mutta siis oikeasti mua huvittaa se, kun jotkut kokeneemmat äidit huvittuvat siitä, kun esikoisen äiti ei tiedä kaikkea. :)
Näinpä. Ja oikeastaan sit vasta kun on vähintään viiden äiti niin tietää millaisia lapset on ja miten niitä kasvatetaan ;)

neljän äiti
Alkuperäinen kirjoittaja Nih:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ja mä en voi mitään sille, että mua huvittaa kaiken lastenkasvatuksen saralla kokeneet ja nähneet monen lapsen äidit. ;)
Miksi otat itseesi tämän?
En mä edes ottanut. Oikeasti. :) Mutta siis oikeasti mua huvittaa se, kun jotkut kokeneemmat äidit huvittuvat siitä, kun esikoisen äiti ei tiedä kaikkea. :)
Näinpä. Ja oikeastaan sit vasta kun on vähintään viiden äiti niin tietää millaisia lapset on ja miten niitä kasvatetaan ;)
no mä en yleensä sano ääneen, jos huomaan huvittuvani.. koska ymmärrän miltä esikoisen äidistä tuntuu ja muistan sen ajan ihan hyvin. mutta kukaan ei silti voi estää mua mielessäni hymyilemästä asialle ja joskus, ihan vaan joskus heittämästä sarkastista kommenttia... :)

neljän äiti
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Kyllä meiän likalla alko uhma 1-vuotiaana, raivosi ja tinttasi joka asiasta. sitä jatku muistaakseni kolmevuotiaaksi, en nyt muista tarkkaan.. sen jälkeen on ollut melko helppo tapaus.

Tuleekohan 7-vuotiaana mitään onkelmia,, saas nähdä.
riippuu tietysti paljon lapsen persoonasta. enemmän kuin iästä. niin ja tietysti ympäristö ja mahdolliset muutokset siinä vaikuttaa. mutta kyllä muutama ensimmäinen ikävuosi on ne kaikkein vaativimmat vuodet lapsen vanhemmille. yleensä. jos ei sitten tule jotain erityisiä ongelmia kehityksessä tai terveydessä. koskaanhan ei voi tietää, mitä tuleman pitää..

Yhteistyössä