ei vieläkään verolappuja

vieras
ei meillekään :O en tajuu miksei jo tuu.. tai siis miehelle vaan pitäis tullakin. mietin vaan ku tehtiin netin kautta se matkakuluilmoitus, et mitä jos ei oo menny perille...
 
pöh
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
juu, siis me laitettiin miehen matkakulut ekaa kertaa sieltä nettipalvelun kautta, joten jännittää että onko ne menneet perille :D
Myös minä laitoin sekä miehen matkakulut että omani netin kautta. Toiv. tosiaan mennyt perille. Ei nimittäis vielä ole lappuja kuulunut..
 
Meille tuli miehen kanssa tänään ja Etelä-Savossa asutaan. Matkakuluvähennykset ne meilläkin oli mitä laitettiin. Aattelin et kun tein ne netissä et onkohan menneet perille kun ei mitään kuulu mut tänään oli posti tuonut ne.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
Oletteko sitten tehneet verotukseenne joitain muutoksia? Uusia lappujahan ei enää tule vaan ne ensimmäiset ovat voimassa, jollei niihin ollut mitään lisättävää.
joo
:D eihän me muuten niitä odoteltais jos ei muutoksia.'
miehelle matkakulut ja mulle ja miehelle kotitalousvähennykset
 
öökkönen
Tulee aakkosjärkässä.. Eli me ollaan häntäpäässä. Mites te jokta olette ihan lähipäivinä saaneet, millä kirjaimella teillä alkaa sukunimi. Kiitos! t. jännittää pirusti!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Hm:
Miehelle on tullu jo, sai palautuksia...
Mullekki tulee mut ei tullu muutoksia niin ei vissiin tuu uutta lappua?
Puolisot saa molemmat uuden lapun, jos toisella on muutoksia. Siis verotuksessa puolisoiksi katsottavat eli aviopuoliset sekä sellaiset avoparit, joilla on yhteisiä lapsia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Puolisot saa molemmat uuden lapun, jos toisella on muutoksia. Siis verotuksessa puolisoiksi katsottavat eli aviopuoliset sekä sellaiset avoparit, joilla on yhteisiä lapsia.
Tätä minä en ymmärrä, sillä minä en ainakaan ole ruksinut kohtaa, että minun palautuksiani saa käyttää miehen mätkyihin. Tai päin vastoin. Mieheni verotuksen ei pitäisi mitenkään vaikuttaa omaani, mutta silti joudun odottamaan verotuspäätöstä loppuvuoteen asti (mieheni on yrittäjä ).
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Puolisot saa molemmat uuden lapun, jos toisella on muutoksia. Siis verotuksessa puolisoiksi katsottavat eli aviopuoliset sekä sellaiset avoparit, joilla on yhteisiä lapsia.
Tätä minä en ymmärrä, sillä minä en ainakaan ole ruksinut kohtaa, että minun palautuksiani saa käyttää miehen mätkyihin. Tai päin vastoin. Mieheni verotuksen ei pitäisi mitenkään vaikuttaa omaani, mutta silti joudun odottamaan verotuspäätöstä loppuvuoteen asti (mieheni on yrittäjä ).

Ei se ruksiminen siihen mitään vaikuta. Saat lappusi joka tapauksessa yhtä aikaa puolison kanssa, vaikka sulla ei olisi mitään korjattavaa.
 

Yhteistyössä