Ei vieläkään älypuhelinta, kysyisin neuvoja

• Viestiketjun aloittaja vie ras.
  • Ensimmäinen viesti
vie ras.
Voiko 100 eurolla saada kunnollisen puhelimen? Mitä eroa esim. 400 euroa maksavaan? Voiko satasen puhelimessa olla kunnon kamera? Siis suht hyvälaatuisia kuvia?
Ostaisitko itse satasen puhelimen?

Pääseekö älypuhelimella yleisesti ottaen helposti nettiin? Jos hankaluuksia, niin mikä siihen yleensä sitten vaikuttaa?

Tarttisin puhelimen lähinnä: puhelut, tekstarit, musan kuuntelu, valokuvien otto.
Kannattaisiko maksaa sittenkin esim. 200 e?

vierasssss
Mulla oli, mutta koin sen todella hankalaksi peruskäyttöön, kun en nettiä tarvinnut. Ja kun se hajosi niin ostin nokia 515 (näppäinpuhelin) ja oon ollut siihen tosi tyytyväinen!

.vieras.
[QUOTE="nörtti";30581607]satkulla saa peruskäyttöön ok androidin. Jos haluat, ettei sinun viestejäsi vakoilla osts suomalaisfirman Jolla.

Unohda lumia ja apple.[/QUOTE]

Höpö höpö

olet nolo
Alkuperäinen kirjoittaja nörttis;30581652:
Ei moniajoa, toiset ohjelmat jäädytetään.

Ylihintainen. Huono kestävyys, kalliit oheislaitteet. Ei voi modata mieleisekseen. yms paskaa.
Miten niin ei ole moniajoa?
Moniajo ja taustatoiminnot iPhonessa, iPadissa tai iPod touchissa - Apple-tuki

Kalliit oheislaitteet? Ei sen kalliimpia kuin muillakaan.

Huono kestävyys? Minulla ei ole mikään puhelin kestänyt yhtä hyvin kuin iPhone.

Ylihintainen? Ihan samaa hintaluokkaa kuin kaikki muutkin älypuhelimet.

"nörtti"
Mulla
Mulla on se ongelma etten osaa vastata kun älypuhelin soi. Oletan että painamalla vihreän luurin kuvaa vastaamisen pitäisi onnistua. Mutta mitään ei tapahdu vaikka siitä painan, puhelu vaan soi.

öhhh...
[QUOTE="nörtti";30584025]No tuossahan selitetään ihan selvästi, että taustalla olevat ohjelmat jäädytetään enemmän tai vähemmän. Ei kiitos tuollaiselle! Minä haluan käyttää yhtää aikaa sports trackeria, nettiselainta, musiikkitoistinta ja kameraa. Ei onnistu iphonen aataminaikaisella muinaisteknologialla.[/QUOTE]

Nörtti ei ilmeisesti sitten osaa käyttää iPhonea kunnolla, jos ei muka tuollaiset onnistu. Kyllä minä kuuntelen musaa samalla kun kuvailen kameralla (tykkään ottaa videokuvaa ja pistää taustalle hyvää musaa). Samoin pelaan pelejä ja pistän taustalle omaa musaa soimaan kun en jaksa pelien ääniä kuunnella. Ei ongelmia. Sulla on paljon opittavaa.

"Bella"

Ylihintainen. Huono kestävyys, kalliit oheislaitteet. Ei voi modata mieleisekseen. yms paskaa.
Mutta sitä on helppo käyttää.... Ja on niin suosittu.

fdsa
Itse en ostaisi Iphonea. Hankin Iphone 5s:n vuosi sitten, kun se oli hetken ollut markkinoilla. Hyvää on monipuoliset sovellukset sekä helppokäyttöisyys. Nämä ominaisuudet eivät kuitenkaan koske pelkästään Iphonea. En keksi mitään minkä vuoksi Iphone olisi parempi kuin muut vastaavanhintaiset (tai hieman halvemmatkin) puhelimet.

Ja hintakin on järjettömän suuri. Parilla sadalla saa aivan tarpeeksi hyvän älypuhelimen, erityisesti jos ei ole erityisen kiinnostunut teknologiasta (oletan ettet ole). Suosittelen laittamaan sen satasen lisäksi vielä toisen budjettiin mukaan, sillä saa jo hyvän puhelimen.

taitaa olla kateellisen panettelua. tuskin olet kyseistä luuria edes pitänyt käsissäs.

Yhteistyössä