ei vielä :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Akkavalta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Akkavalta

Jäsen
15.12.2006
651
0
16
Lapset on nukkunut tähän asti perhepedissä. Isompi 5 vuotias on satunnaisesti nukkunut omas petis ja omas huoneessaankin.
Nyt ostin heille kerrossängyn joten pienellekkin on oma sänky. Hetihän he halus siinä yönsä nukkua joten tein itselleni petin lattialle.
Nuoremman nukutin niin et makasin viekus. Sit karkasin katsoon leffoja. Kun tuli nukkuun niin menin lattialle mut oli todella surullinen ja yksinäinen olo kun lapset ei maannutkaan mun käsivarsilla ja iholla kiinni.
Ihan hyvähän se on et isompi jo makoileekin omas sängys mut ku pienen ei tarvitsisi vielä minua hylätä :'(
Ja tämä pienempi on niin hyvä uninen ettei hän huutele minua heti viereen kun karkaan. Eli yksin sain patjallani nukkua. Paitsi aamuyöllä kun pienelle tuli pissahätä. sitten sain hänet viereeni. Kyl siinä halattiinki ja äitiki sai nukuttua :heart:

:hug: meilläkin tyttö pienenä nukku meidän sängyssä,havahtu aina hereille,ku nostin pinnasänkyyn eikä jääny nukkumaan sinne,vaikka istuin vieressä odottamassa sitä nukahtamista :kieh: :kieh: sen takia meillä siirryttiin lasten sänkyyn (laidoilla oleva ) 1,5 v:nä.. :ashamed: :whistle:

joo meilläkin nukkunu melkein aina joku vieressä, kun on ollut imetettävä niin olen kokenut helpommaksi että nukkuu vieressä. Ja osalle lapsista jäänyt sit toi vieressä nukkuminen tavaks. Aina kun on siirtyneet omiin sänkyihin niin on kyllä ollu tosi orpo nukkua.. mä oon heräilly yöllä tarkastamaan että kaikki on tallessa. =) nyt on onneks taas imetettävä, mut viimeistään vuoden päästä valtaan sängyn ihan vaan ittelle ja se vaatii sopeutumista enemmän äidiltä kun lapsilta.

Yhteistyössä