ei vauvaa meille, nyyh

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pikkunen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
:hug: ja voimia sinulle! Tiedän miltä susta tuntuu, itsellä takana kaks km:a, vkoilla 12 ja 11... Ei siinä muu auta, kun surra ja jutella läheisten ihmisten kanssa. Ajan kanssa olo helpottaa!

Mä en vaan oikein ymmärrä miten voi surra,kun ei oo viel ees oikein tajunnut odottavansa. Ei ainakaan meillä oo surtu alkuraskauden keskeytyksiä.
'
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.10.2005 klo 19:12 pikkunen kirjoitti:
Kävin tänään alkuraskauden ultrassa ja oli lakannu alkio kehittymästä viikolla 5. Nyt piti olla jo 8+4 menossa. Tää on ihan kauheeta.

just joo. sitä surettaa vaikka olis kuinka alussa. me ihmiset ollaan vaan niin erilaisia. jotkut pääsee helpommin keskenmenosta yli, joitakin se surettaa vielä pitkään. mä en oikein osaa sanoa alkuperäiselle kun samat sanat mitä mulle on sanottu... kyllä aika parantaa ja silloin pitää surra kun surettaa. itsellä oli torstaina lääkkeellinen keskenmeno, vauvat olivat kuolleet(kaksoset) kohtuun vastaten viikkoja toinen 13+1 ja toinen 12+5. kyllä tässä aika herkässä kyllä ollaan. :'( tsemppiä sulle ja toivotaan että ensi raskaus sujuu ongelmitta! :hug:

Sinulle voimia jaksamiseen.
Minulla tehtiin 10 pv sitten lääkkeellinen keskeytys.
Toista odotin ja viikkoja olisi ollut jotain 9+4 mutta lääkäri sanoi että oli mennyt kesken joskus viikolla 5 eli koko viittasi ilmeisesti siihen.

Voimia :flower:

voimia :hug: tiedän tunteen itellä meni alkuraskauden aikana kesken rv 7 ja suren välillä vieläkin :'( varsinkin kun heinäkuussa olisi ollut la....mutta saimme luvan yrittää uudestaan ja onnistuikin nyt meillä on terve 2kk vanha tyttö =) mutta kuitenkin se km pyörii mieles ajoittain ei sitä unohda koskaan..... :'( mutta olen kuitenkin onnelinen pienestä prinsesasta jonka luoja soi meille :)

Yhteistyössä