Ei varmaan kenenkään muun lapset tappele yhtä tyhmistä asioista kuin meidän.

Jos vaikka jossain kirjassa on nallen kuva, toinen sanoo: "Tuo on minun nalle!" johon toinen "Ei vaan minun nalle". Sitten jatkavat jankkaamista aikansa kunnes toinen tulee minun luokseni krokotiilinkyyneleitä vääntäen: "Äitiiii, toi sanoo että se on sen nalle vaikka on mun! Sano sille ettei se ole sen.":headwall: Ja siis tätä tulee kaikista telkkariohjelmista, kirjoista, leluista yms yms. sen sata kertaa päivässä.:headwall:

On tämä äitiys ihanaa. :heart:

Voi kyllä,tutulta kuullostaa.:LOL:
Mun pikkupukarit 6v ja 4v on just tollaisia,tikusta asiaa.Paras pitkään aikaan oli se kun mun äiti osti kaksi samanlaista hulavannetta heille ja ne tappelee toisesta,kun siinä on tarra ja toisessa ei.Äiti sanoi ottavansa tarran pois ja lapset itki että ei sitä saa ottaa pois,kun sitten he ei erota niitä toisistaan.:LOL:

Meillä kanssa tapellaan ihan turhista: Eilen autossa keskusteltiin ruoasta, mulle ja miehelle oli ruoaksi keittoa ja lapsille muusia ja nakkeja.
Keskimmäinen: "mää syön muusia ja nakkeja, en keittoa"
Pienin: "en mäkään syö"
Keskimmäinen: "ai sä et syö muusia ja nakkeja?"
Pienin:"ei kun mä en syö keittoa"
Keskimmäinen:"sä et syö muusia ja nakkeja vaan keittoa.."
pienin:"eeiiiii, vaan mä syön muusia!!"
Keskimmäinen:"eli sä syöt keittoa!!!"
Pienin:" eiiiiii,äääiiiitiiiii!! Tuo kiusaa!! Mä haluuuun muusia enkä mitään keittoa!" *itkuttaa *

kolmelasta
Kuulostaa tutulta. Meillä noi 4v ja 2v on joka ikinen kerta kun ajetaan autolla ja mennään laitumen ohi jossa kaks hevosta (ihan kodin lähellä, että ajetaan ohi usein), niin eka toinen sanoo että mä näin heppoja, johon toinen etpäsnähnyt vaan mä näin, et nähnyt kun minä näin, minäpäs näin sä et nähnyt heppaa, näinpäs sinä et nähnyt... jne... Ja tätä ne jankkaa vaikka kuinka pitkään ja pienempi itkee ja huutaa...

Et ole yksin :hug::D

Meillä poika 6v, poika 4v ja tyttö 2v8kk ja kestotappelunaihe on se, kuka saa painaa hissinappulaa. Siksi suosin rappuja,jos rattaita ei ole mukana :kieh:
Viimeksi, kun oltin hississä, niin tyttö ehti painaa ja 4v isoveli naama punaisena sanoi, että "Tiiäksä mitä?!? Sä et avaa kodin sisäovea!". Ja kun tullaan kotiin,on kamala kina, kuka avaa ulko-oven, kuka laittaa valon ja kuka avaa sisäoven.

N. tunti sitten sanoin, että lähdetään kauppaan, niin eikös nuo kaksi alkaneet jo kinastella, kumpi painaa mitäkin hissinappia |O

sama juttu
[QUOTE="hihi";22035375]Tää on niin tuttua :) Nauran ihan vääränä, kun näitä luen. Päivisin ei kyllä tosi tilanne naurata, kun jatkuvasti väännetään jostain..[/QUOTE]

Täällä sama! Pari kertaa on menny kinaan mukaan ja alkanu narisemaan, määpäs, et sää eikun sää et mää oon jne. Lapset on meinannu tippua tuolilta, ku huomaa, ettei äidin kuulu noin puhua. Yleensä nuo kinat on meillä juuri ruokapöydässä. Hyvä ettei keitot keuhkoissa :LOL:

Yhteistyössä