Opiskelijana äiti
Onko kenellekään tullut tilannetta jossa on todennut ettei ole varaa pitää lasta päiväkodissa? Lapsi aloitti vuosi sitten ja jatkuvasti päiväkodilta tulee uusia vaatimuksia lasten tarvikkeista sekä vaatteista. On pitänyt ostaa kurahanskoja, kurapukuja, vuorellisia kurahanskoja, uimapukua jne. Miten me kotona olemme pärjänneet ihan perusvaatteilla? Lapsen talvipuku on mielestäni hänelle sopiva mutta viimeksi päiväkodissa hoitaja sanoi että pitää olla väljä talvipuku (siis sellainen joka hölskyy päällä?).
Minä opiskelen ja lapsen isä ei ole millään tavoin osallinen lapsen elämässä (saati maksa elareita). Kirppareilta olen yrittänyt löytää vaatteita mutta esim. ulkoilupukuja siellä ei ole ollut. Onko minun otettava lapsi pois hoidosta ja jäätävä kotiin kun ei ole varaa ostaa sellaisia pukuja/välineitä jotka kelpaisivat päiväkodille? Lasten vaatteet ovat uusina tosi kalliita!
Minä opiskelen ja lapsen isä ei ole millään tavoin osallinen lapsen elämässä (saati maksa elareita). Kirppareilta olen yrittänyt löytää vaatteita mutta esim. ulkoilupukuja siellä ei ole ollut. Onko minun otettava lapsi pois hoidosta ja jäätävä kotiin kun ei ole varaa ostaa sellaisia pukuja/välineitä jotka kelpaisivat päiväkodille? Lasten vaatteet ovat uusina tosi kalliita!