ei v***u mikä kusipää!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja arvatkaa ketä hakee yksinhuoltajuutta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

arvatkaa ketä hakee yksinhuoltajuutta

Vieras
erosin miehestäni sen takia ettei hän ollut luotettava, mm. haki seksiseuraa netistä kun olin töissä ja hän vahti meidän lasta. minta kertaa muutenkin haki seuraa kun en nähnyt. pimitti rahaa, valehteli KAIKESTA manipuloi... ja viimeinen tikki oli toi et haki seuraa kun meen lapsi leikki vieressä!! saatana!!
no nyt kuitenkin yritin puhua noista huoltajuus ym. asioista ja hän sanoi että kun lapset ovat hänen kanssaan niin hän saattaisi viedä heidät ryyppyjuhliin mukaan ja että sillon kun he on isänsä kanssa ni ei kuulu mulle mihin hän ne vie!!!
tossa ei ole helvetti yhtään mitään järkeä!!!!!!!! onko se oikeesti noin vitun idiootti kusipää!!?? oon niin raivona!! sanoi ettei edes suunnittele maksavansa elareita koska sitte sille ei jää käyttörahaa!! mitä vittua?

siis miten haki seuraa??jos netistä,niin onko lapsi sen ikäinen,että ymmärsi mistä on kyse?no kyllä se ne elarit maksaa..ainakin osan..mut epäilen,et noilla perustein et yksinhuoltajuutta saa kuitenkaan..

siis runkkaa tietokoneen ääressä, tyttö 10kk.. sano että ei maksa ja et "nyt oot yksin" "jos hankit toise miehe IKINÄ ni sanon lapsil et teil on uus isä, menkää sin, äiti halus teil uude isä" paskapää!!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
siis runkkaa tietokoneen ääressä, tyttö 10kk.. sano että ei maksa ja et "nyt oot yksin" "jos hankit toise miehe IKINÄ ni sanon lapsil et teil on uus isä, menkää sin, äiti halus teil uude isä" paskapää!!

tosi kypsält vaikuttaa tuo ex :O mutta tosiasia on kuitenkin tuo että tällä perusteela et sitä huoltajuutta itsellesi saa..harmi!

Mun kaverin lapset ei oo nähny isäänsä vuosiin ja ei oo kyl mikään kuuliainen kansalainen ja silti ei yksinhuoltajuutta määrätä kaverille joska isä ei ole esim: tehnyt mitään pahaa lapsille ym...

Alkuperäinen kirjoittaja *:
No isä ei kyllä kuulosta siltä että haluaisin kovin hanakasti yhteishuoltajuutta, joten hyvinkin ap voi saada yksinhuoltajuuden.

toivottavasti saankin, ei ajokorttia ja käyttää autoa ei koulutusta tai töitä, vonkaa pillua 16 vuotiailta! hyi vittu. ja kaikesta on mulle valehdellut!!!!on niin taitava manipuloimaan ettette uskoiskaan!!!

ai mä sain lasten yksinhuoltajuuuden ja isä on ihan kunnon kansalainen mut ei kyllä juurikaan tapaa lapsiaan miks sen pitäis olla niin vaikeeta sen yksinhuoltajuuden meilläpäin ei sitä suosita jos ei kerran yhtään tulla toimeen. homma pitää toimia, kerro sossun täteile mitä se oikeen touhuaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

tosi kypsält vaikuttaa tuo ex :O mutta tosiasia on kuitenkin tuo että tällä perusteela et sitä huoltajuutta itsellesi saa..harmi!

Mun kaverin lapset ei oo nähny isäänsä vuosiin ja ei oo kyl mikään kuuliainen kansalainen ja silti ei yksinhuoltajuutta määrätä kaverille joska isä ei ole esim: tehnyt mitään pahaa lapsille ym...

jos veis ne jonnekkin ryyppäjäisiin ni entäs sitten, entä jos sanoo vieväs? mitä mun pitää tehdä? entä jos mies "antaa" lapset pois? mulle kokonaan

Alkuperäinen kirjoittaja lisko :
Runkkaa kun 10 kk ikäinen tyttö katselee vierestä? Veikkaanpa että ap saattaa hyvinkin saada yksinhuoltajuuden ja isä valvotut tapaamiset.

juu varmaan saiskin mut kuka sen todistaa että näin on tapahtun, tuskin se ex tuota myöntäis

jos veis ne jonnekkin ryyppäjäisiin ni entäs sitten, entä jos sanoo vieväs? mitä mun pitää tehdä? entä jos mies "antaa" lapset pois? mulle kokonaan

vaikeita juttuja nää, ota yhteyttä oikeusaputoimistoon nin siltä saat kaiken tiedon miten pitäis toimia!

sossu tarkaamaan tilannetta yritä keskustella muksut ittelles minä sain omani. tsemppiä kuka tollasella isällä mitään tekee.

Runkkaa kun 10 kk ikäinen tyttö katselee vierestä? Veikkaanpa että ap saattaa hyvinkin saada yksinhuoltajuuden ja isä valvotut tapaamiset.

juu varmaan saiskin mut kuka sen todistaa että näin on tapahtun, tuskin se ex tuota myöntäis

saako poliisit esim netistä niiltä sivuilta ne viestit haettua?? ja tosiaan, jos saisin yksinhuoltajuuden ni mies näkis lapsia, mut eihän sillä olis päätösvaltaa niiden kasvatuksesta? vai kuinka? hän lupas tehdä "mun" elämästä helvettiä LASTEN avulla jos ikinä hankkisin uuden miehen, ei se minua liikuta jos mua kiusaa, mut minkä vitun takia sen pitää lapsille syöttää jotain
"äiti otti teille uuden isän, eikä halua että olen teidän isä. ei ole mun vikani"- paskaa???

saako poliisit esim netistä niiltä sivuilta ne viestit haettua?? ja tosiaan, jos saisin yksinhuoltajuuden ni mies näkis lapsia, mut eihän sillä olis päätösvaltaa niiden kasvatuksesta? vai kuinka? hän lupas tehdä "mun" elämästä helvettiä LASTEN avulla jos ikinä hankkisin uuden miehen, ei se minua liikuta jos mua kiusaa, mut minkä vitun takia sen pitää lapsille syöttää jotain
"äiti otti teille uuden isän, eikä halua että olen teidän isä. ei ole mun vikani"- paskaa???

Kyllähän ne varmaan sais mut en oikee usko lähtevät niitä ettimään kun ei oo tapahtun mitään rikosta..siis en sitä tarkoita että tuollainen olis sallittua..mä toivon että keksit jotain ja saat sen huoltajuuden itsellesi..tsemppiä!

Yhteistyössä