Ei uskalla enää roskikseenkaan mitään laittaa!!!

Joku oli dyykannut meidän roskikset, voi vittu ja saatana |O |O |O

Palautti meille jotain mitä oltiin roskikseen laitettu ja mies perkele maksoi dyykkarille vielä siitä |O |O |O

Ei mitään rajaa, ei siis mitään rajaa enää.

Älkää ikinä hävittäkö roskikseen laittamalla mitään mistä teidät voi tunnistaa, ei mitään missä on henkilötunnuksia tai mitään.

Olen tosi kauhuissani tästä, meillä on siis roskiskatos, lukitsematon ja joku oli ronkkinut suljettuja pusseja sieltä auki |O |O |O
 
Aika kummallista että joku dyykkaa toisten roskista. Siis aukoo niitä pusseja. Eipä ole meilläkään tullut mieleen hommata roskiskatokseen lukkoa mutta lentävät lähdöt saisi jos huomaisin jonkun meidän roskista kaivelevan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis miksi maksoi...? Ja mistä? Meillä on paperisilppuri jolla hävitän henkilötietoja ja tilinumeroita sisältävät paperit.
Me ollaan kaikki palkkakuiteista lähtien työnnetty roskikseen, mutta ei varmasti enää.

Olin heittänyt roskikseen jotain mistä mies ei vielä halunnut luopua ja siksi maksoi dyykkarille |O |O mutta sivutuotteena selvisi, että oikeasti roskiksiamme dyykataan, pussit avataan jne eikä varmasti mitään arvokasti sieltä voi löytää.
 
vera
Mä en kyllä nyt tajua tästä mitään.
Ok, etkö voi ajatella niin että ilman dyykkaria olisi miehesi jäänyt ilman sitä jotain? vai olisitko itse dyykannyt sen?

Onpa kauheaa jos joku penkoo roskiksia.
Ja joo, ihan jo lapsena opetettiin että kannattaa silputa jne. ne henk.tunnukset yms.

Nytkö vasta sait tietää että maailmassa on dyykkareita. Osa todella köyhiä, et näköjään tiedä heistä mitään.

Ei varmaan kannata heittää mitään roskiin, jos niin kaivelee kun joku penkoo mätiä tomaatteja
 
Alkuperäinen kirjoittaja vera:
Mä en kyllä nyt tajua tästä mitään.
Ok, etkö voi ajatella niin että ilman dyykkaria olisi miehesi jäänyt ilman sitä jotain? vai olisitko itse dyykannyt sen?

Onpa kauheaa jos joku penkoo roskiksia.
Ja joo, ihan jo lapsena opetettiin että kannattaa silputa jne. ne henk.tunnukset yms.

Nytkö vasta sait tietää että maailmassa on dyykkareita. Osa todella köyhiä, et näköjään tiedä heistä mitään.

Ei varmaan kannata heittää mitään roskiin, jos niin kaivelee kun joku penkoo mätiä tomaatteja
Ei ollut mitään tarpeellista, ei vaan hävennyt sanoa kun dyykkari soitti löytäneensä sen |O |O

Opin todellakin tänään jotain uutta.
 
vieras
Ei mitään uutta. Dyykkareita on ollut maailman sivu. Paperisilppurit maksaa n. 20,- ? ja ei tarvi palkkakuitteja, Kela-papereita ja muita jättää naapurien silmiin jätepaperilaatikkoon. On aivan oma asia, mitä heittää roskiin. Ja sitten vielä taisit olla heittänyt sinne jotain, mikä oli miehellesi arvokasta. Omituista touhua.
 
YÖK
Meidän roskiksessa ainakin haisee niin karmealta, että siinä hajussa jos sietää dyykkailla niin ollos hyvä. Minä en edes heitä vanhoja alushousuja yleensä roskikseen vaan poltan takassa...
 
Siis apua, jenkkileffojen ja sarjojen ansiosta meillä on tuhottu kaikki tieto ennen roskikseen laittoa. Esim. lehtien asiakasnumerotunnuksetkin.
 
vieras
Dyykkarit etsii esim pulloja, joita kaikki eivät palauta kauppoihin itse. Mä jätänkin alkon pullot kassissa aina roskiksen ulkopuolelle, kun en mä itse niitä muutamaa jaksa viedä ja kuukausi kaupalla kotona säilytellä.

Mutta miksi sä ap heittelet miehesi tavaroita ilman lupaa roskikseen? Oliko se joku exältä saatu lahja, josta olit taas mustasukkainen?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Dyykkarit etsii esim pulloja, joita kaikki eivät palauta kauppoihin itse. Mä jätänkin alkon pullot kassissa aina roskiksen ulkopuolelle, kun en mä itse niitä muutamaa jaksa viedä ja kuukausi kaupalla kotona säilytellä.

Mutta miksi sä ap heittelet miehesi tavaroita ilman lupaa roskikseen? Oliko se joku exältä saatu lahja, josta olit taas mustasukkainen?
Ei ollut, jotain elektroniikkaa taisi olla :whistle:
 

Yhteistyössä