Ei tsiisus sentään! :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Panthera leo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Panthera leo

Aktiivinen jäsen
05.12.2006
5 202
0
36
En tiedä olenko joskus kirjottanu hänestä, mutta mua taas alko sieppaamaan ihan kybällä, kun hää tossa soitteli.

No ihan tavanomasesti alko puhelu, kun hän kehuskeli että taas satelee treffipyyntöjä joka toiselta parikymppiseltä kundilta. (Ite on 31v, huonoihonen, "rönttäliisa", kolmen lapsen juopahtava äiti)

Seuraava aihe oli tietty se, kuinka hän taas oli tissutellu sixpackin eilen illalla, ja miten sama meno on vaihteeks jatkunu koko viikon.

Ja minä kun en aina jaksais niitä samoja juttuja kuunnella, hymähtelin luuriin jotain epämääräsiä äännähdyksiä ja haukottelin, kun ei siis kiinnosta sen juomiset saati ketä se on nyt paneskellu.

Ja vaihteeks -sama virsi: "Sä oot kyllä vapaaillan tarpeessa - tuuks dokaamaan meille perjantaina? Mä en muksuja saa nyt sinne tukiperheeseen mutta ei se haittaa kun ne menee nukkumaan niin aikaseen" :headwall:

Tuumin vaan, että enpä taida jaksaa, että kattoo nyt, mulla on kyllä muita suunnitelmia.

"Mitä suunnitelmia sullakin muka on? Kotonahan sä vaan homehdut"

Just. :headwall:

Ja sitten seuraava virsi:
"Kyllä sunkin tarviis käydä jossain psykolla juttelemassa, sä oot ihan selvästi masentunut! Kyllä mä tiiän, kun mä itte käyn psykolla, ihan selvästi olet." Siis jumalaut mistä kohtaa mä olisin masentunut?! :laugh:

Niin ja sitä se jaksaa jauhaa kans, että kun hänen poikansa kävi eskarin kahdesti, niin mun kuopuksenkin pitäs käydä! Poika kun on niin samanlainen ja samanolonen ku hänen poikansa. Hän tietää, onhan hän tarhassa nähnyt kaikenlaista! (Vetoo siis tähän kun on tarhatäti - en siis yleistä) :kieh:

Just niin ja trallalaa. Ei jaksais. Mä kyllä kiltisti kuuntelen sen jutut ja annan mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, mut ärsyttää silti! \|O <br><br>

Kyl sä munkin mielest oot ihan masentunut. Eikä sulla oo mitään järkevää tekemistäkään.

Nimittäin kyllä tommoset kolmekymppiset pissikset masentaa, eikä niiden puheluita kertakaikkiaan voi edes ottaa vastaan, jos on edes jotain tekemistä :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 10:56 PahaSilmä kirjoitti:
Kyl sä munkin mielest oot ihan masentunut. Eikä sulla oo mitään järkevää tekemistäkään.

Nimittäin kyllä tommoset kolmekymppiset pissikset masentaa, eikä niiden puheluita kertakaikkiaan voi edes ottaa vastaan, jos on edes jotain tekemistä :D

Juu, ihan selkeesti, totta turiset. :whistle: ;)

Tommoset on niin ärsyttäviä, kun niillä on ittellä kaikki ihan päin mäntyä ja sit ne vertaa aina itteensä toisia ihmisiä ja löytää yhtäläisyyksiä, ihan ku muillankin menis ihan huonosti. :x

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 10:59 PahaSilmä kirjoitti:
Tommoset on niin ärsyttäviä, kun niillä on ittellä kaikki ihan päin mäntyä ja sit ne vertaa aina itteensä toisia ihmisiä ja löytää yhtäläisyyksiä, ihan ku muillankin menis ihan huonosti. :x

Sepä siinä onkin. Kun ei sillä hyvin mene, niin toki se pitää olettaa sitten että muillakin menee persiilleen. :/ Taitaa olla ihan suomalainen perisynti - kateus- kyseessä. Epäilisin näin, ja on osittain joskus sen myöntänytkin.

Omaa huonoa itsetuntoaan yrittää pönkittää ja peilaa/siirtää omia ongelmiaan itsensä ulkopuolelle=sinuun. Älä välitä, yritä vältellä. Inhottava sanoa, mutta usein tätä ihmistyyppiä ei kannata suututtaa, ettei saa kovin paljon #&%?$!* niskaansa, pääsee helpommalla. Harmi, kun olet vaivoiksesi saanut :hug:

Kateelliset ne kivoja vasta on... Mun yks kaveri sano mulle, että hei kiva toi sun etutukka! heti näyttää ainakin 10 vuotta vanhemmalta. :kieh:

Eli olen 26 ja näytän ainakin 36 vuotiaalta. :/ Ärsyttää se eniten, että tiedän ihan hyvin näyttäväni ikäistäni nuoremmalta ja tiedän senkin, ettei kyseinen tukka vanhenna minua mitenkään. Itse tuo kaveri on paljon ikäistään vanhemman näköinen.

Nyt sit oon pari päivää ollut tosi ahdistunut siitä, että oonko tosiaan vanhan näköinen ja ihmetellyt, että miksi sen piti niin sanoa. Kuka nyt haluaisi näyttää vanhalta ja miten se muka oli kehu? :x

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 11:05 vieras kirjoitti:
Omaa huonoa itsetuntoaan yrittää pönkittää ja peilaa/siirtää omia ongelmiaan itsensä ulkopuolelle=sinuun. Älä välitä, yritä vältellä. Inhottava sanoa, mutta usein tätä ihmistyyppiä ei kannata suututtaa, ettei saa kovin paljon #&%?$!* niskaansa, pääsee helpommalla. Harmi, kun olet vaivoiksesi saanut :hug:

Olen kerran suututtanu vuosia sitten, ja se kyllä kuulu ja näky. :/

Välttelen kyllä niin paljon kun pystyn, mutta ei sitäkään ihan loputtomiin pysty tekemään. Ja kun ei siitä meinaa eroon oikeesti päästä! Noh, me haetaan asuntoa toiselta paikkakunnalta, jospa sitten joskus jos ja kun saatais se asunto.

Yhteistyössä