Ei tsiisus, HIIRIÄ!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pamppelsson
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pamppelsson

Aktiivinen jäsen
12.06.2006
20 482
6
38
Kaikki mahdoliset kirosanat tähän alkuun, nyt nimittäin ottaa päähän ja pahasti!!!
Ostettiin tällainen meidän unelma rivarinpätkä keväällä (ihana punainen puinen rivari).
Kesällä mies kavereidensa kanssa laittoi uudet kattopanelit olkkariin ja kun repivät alas vanhan katon niin olisin voinut pistää pääni pantiksi, että sieltä putos hiirenkakkaa. No, eipä kukaan mua uskonut, mutta kyllä mä hiirenkakat tunnistan (jos en muuten, niin mulla sattui olemaan kakarana kesyhiiri lemmikkinä). Nyt sitten kuului äsken erittäin selvästi, kuinka pienet tassut suditteli ja sipsutti tuolla kattopanelin toisella puolella. |O :x
Voi että ottaa pannuun.. Nytkö alkaa sitten katon purku taas, vai pitäiskö ennemmin purkaa yläkerran lattia?!?
Kissa ja koira ihan tulessa täällä olkkarissa, odottavat intona, että kuuluu lisää ääniä :|
Hyi helvata että mua ällöttää :x

Myö ja ollaa vajaa vuos sitte muutettu omakotitaloon, ja kapsutusta alko kuulumaan. Nyt on eteisen katossa pieni reikä, jonka hiiret on jyrsiny. Lossat on viritetty ja muutama ollaan saatu kiinni, mut taas aamuyöstä heräsin ihanaan rapsutukseen :kieh:

Yhteistyössä