M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Aliise:Ai,mä oon lukenut että se tulee JO 2011 =)
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Alkuperäinen kirjoittaja Aliise:Ai,mä oon lukenut että se tulee JO 2011 =)
Mun mielestä se oli niin, että alunperin suunnitelma oli 2011, mutta nyt on toi kesä 2012
Alkuperäinen kirjoittaja Ninni:Me bongattiin kans se pojan kans jo puol vuotta sitten jenkkisivustoilta ja laskettiin että hän on sit jo 9v. eli ei ehkä enää niin kiinnosta...
Alkuperäinen kirjoittaja hyh hyh:Öh. Jo ensimmäinen leffa oli aaaaaaiiiiivan liian pitkä ja selvästi näki, että se oli tehty suuren oheiskrääsämyynnin vuoksi. Onneksi meitä ei edes ykkönen yhtään innostanut. Kakkosta ei tarvitse edes odotella.
Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger:Alkuperäinen kirjoittaja Ninni:Me bongattiin kans se pojan kans jo puol vuotta sitten jenkkisivustoilta ja laskettiin että hän on sit jo 9v. eli ei ehkä enää niin kiinnosta...
Minäpä uskon, että meidän poitsua ainakin kiinnostaa se. =)
Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja hyh hyh:Öh. Jo ensimmäinen leffa oli aaaaaaiiiiivan liian pitkä ja selvästi näki, että se oli tehty suuren oheiskrääsämyynnin vuoksi. Onneksi meitä ei edes ykkönen yhtään innostanut. Kakkosta ei tarvitse edes odotella.
Eikä ollut. Pitkään aikaan ensimmäinen KUNNON lastenleffa, jota jaksoi monet eri ikäiset katsella. Hienot äänetkin siinä oli ja tarttuvat sävelmät. Kiinnosti sekä poikia että tyttöjä.
Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja hyh hyh:Öh. Jo ensimmäinen leffa oli aaaaaaiiiiivan liian pitkä ja selvästi näki, että se oli tehty suuren oheiskrääsämyynnin vuoksi. Onneksi meitä ei edes ykkönen yhtään innostanut. Kakkosta ei tarvitse edes odotella.
Eikä ollut. Pitkään aikaan ensimmäinen KUNNON lastenleffa, jota jaksoi monet eri ikäiset katsella. Hienot äänetkin siinä oli ja tarttuvat sävelmät. Kiinnosti sekä poikia että tyttöjä.