Ei toivottu vieras...auttakaa?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

auta

Vieras
Hitto, meillä on pikkujoulut ystäväporukalla lauantaina. Eräs kaveri, joka on täysi bitch tyrkyttää aina itseänsä mukaan..ja niin kävi taas, vaikka sanoin että treffataan baarissa. Se on sellainen ihminen jota kukaan ei juhlaväestä piittaa yhtä ihmistä lukuunottamatta. Jakelee kommentteja miten jollakin on vitun rumasti hiukset, toinen on tosi läskin näkönen just noissa vaatteissa, jne... Mitenkähän kauniisti sais ilmaistua että kiitos mutta ei kiitos..

Hää tietää tasan et bileet on ku naapurustossa asuu...

Sanot että bileet on sovittu juuri tällä tietyllä porukalla, että mukaan olisi tullut paljon muitakin mutta nyt sä et voi tulla etkä ne muutkaan, mut nähdään myöhemmin..

Kun meillä on aina ja aina sama selitys, bileet oli suunniteltu vain tälle porukalle ja sinut olisi kutsuttu jos olisimme tahtoneet...mutta ei taas sama saatanan tunkeminen alkaa...

Sanot vaan että "kun nyt ei yksinkertaisesti käy, ollaan sovittu menevämme tällä porukalla ja that's it". Jos rupee jotain tivaa ja änkyttää niin sanot vaan että "Mä oon oikeasti pahoillani, mutta sä et oikeasti ole tervetullut. Sulla on aina jotain pahaa sanottavaa muista, eikä me enää jakseta sitä."

Hänellä on todellakin niin rumat jutut aina...että en tiedä edes miksi viitsin miettiä miten sen ilmoitan sille,toisaalta voisin sanoa että et ole tervetullut ja piste..mutta oon jotenkin huono sellaisessa.

Alkuperäinen kirjoittaja auta:
Hänellä on todellakin niin rumat jutut aina...että en tiedä edes miksi viitsin miettiä miten sen ilmoitan sille,toisaalta voisin sanoa että et ole tervetullut ja piste..mutta oon jotenkin huono sellaisessa.

Laita tekstarilla...
Nykyajan vempaimet helpottaa pahasti sanomista!!

Alkuperäinen kirjoittaja auta:

Ymmärrän kantasi. Olen huomannut, että täällä käsketään aina laukoa asiat päin naamaa, mutta olen itsekin kasvatettu niin hienotunteiseksi etten koskaan sanoisi toisille päin naamaa. Tämä tapa onkin monesti pahempi, kuin se että sanoisi päin naamaa.. Siis se, kun/jos tyyppi lopulta tajuaa että hän ei todellakaan ole tervetullut mutta kukaan ei sitä sano.

Joo, ukko sanokin että mitäs jos otetaan se tänne ja katotaan kauanko se kestää samanlaista vattuilua meiltä sitä kohtaan..mutta mius ei oo siihen.. Hahaa, toi autolla päälleajamis juttu oli aika hurja veto:D

Yhteistyössä