EI TOIMI PERISUHDE, EI

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miesvieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mikähän sota siitä syntyiskään, jos pitäis kaksin johonkin lähteä.
Niin, tiedän, tätähän pitäisi koettaa, ja muutenkin suhdetta hoitaa.

Mutta kun repeää aina riidaksi,................aina.

Kuluttavaa tällainen, onneksi arkiviikot menee paremmin, kun nähdään vähemmän.

se että menee riitelyksi luultavasti tarkoittaa että jonnin näköisiä tunteita vielä löytyy. on meilläkin ollut aika jolloin oli vaan riitelyä. pelkäsin jäädä miehen kanssa kaksin koska pelkäsin että muhun sattuu. ja olihan se helpompi tiuskia asioista jotta saa ne miehen tietoon ilman että itteä sattuu enemmän. oli aika huono toimintatapa. mulla oli vaan niin isot odotukset yhteisen aikamme suhteen että sitte kun mies tekikin jotaki muuta niin sitten oli pahaolla. ja kun oli pahaolla tuli sen olon takia "tehtyä" riitaa.. siis ei tahallaan, vaan koska oli pahaolla niin kaikki otti päähän. ja väsyneenä tulee ärjyttyä. onneksi me opittiin keskustelemaan asioista, minä opin tuomaan asiat esille niinkuin ne ovvat enkä peitä niitä vihalla ja mies oppi tajuamaan mitä mun käytöksen takana oli.

Alkuperäinen kirjoittaja miesvieras:

Kokeilkaa niin päin että molemmat teette eriksenne jotain "omaa". meillä ainakin aikoinaan auttoi kun hankin harrastuksen ja kävin vähän ulkona tuulettumassa ja mies vuorostaan teki itselleen mieleisiä kodinulkopuolisia asioita.
Sitä oma olo piristyy ja alkaa taas kaivata toisen kanssa olemista.

Jos on kovin kireää ja hankalaa juuri nyt yhdessä oleminen niin älkää pakolla järjestäkö mitään yhteistä laatuaikaa. Tai joillainhan se toimii mutta itse vaan ahdistun moisesta.

Ja jossain vaiheessahan sitä täytyy viheltää peli poikki ja muuttaa erilleen jos ei ole hyvä mitenkään toisen kanssa. Menee ihan hukkaan elämä kärvistellessä päivästä toiseen.

Mielläki joka päivä riitaa ja paha olla... Voipi olla ett ero tulee.. Mut niinhän se on, kyllä sen sit tietää kun ei enää vaan toimi. Turha sellasta suhdetta on yrittää parantaa joka ei vaan toimi...

Niin, tiedän, tätähän pitäisi koettaa, ja muutenkin suhdetta hoitaa.

Mutta kun repeää aina riidaksi,................aina.

Kuluttavaa tällainen, onneksi arkiviikot menee paremmin, kun nähdään vähemmän.

Onkos teillä lapsia?Jos on niin jatkuva riitelynne vaikuttaa varmasti lapsiinne.Kannattaa miettiä millaisen parisuhdekuvan annatte heille.Olisko hyvä jos ottaisitte etäisyyttä....

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Tuntuuko sinusta siltä, että kuitenkin tahdot vielä jatkaa?

Menetettäisiin niin paljon.
Kaikki yhdessä rakennettu, hankittu.
Ja molemmat ollaan niin kiinnytty tähän kiinteään.

Lapset on jo isoja (3 upeaa tytärtä) He eivät enää kärsisi

Juu, tahdon jatkaa, uskon että vaimokin.
Kun saatas vaan riitelyt loppumaan............

Sekavaa tajunnanvirtaa

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Tuntuuko sinusta siltä, että kuitenkin tahdot vielä jatkaa?

Menetettäisiin niin paljon.
Kaikki yhdessä rakennettu, hankittu.
Ja molemmat ollaan niin kiinnytty tähän kiinteään.

Lapset on jo isoja (3 upeaa tytärtä ) He eivät enää kärsisi

Juu, tahdon jatkaa, uskon että vaimokin.
Kun saatas vaan riitelyt loppumaan............

Sekavaa tajunnanvirtaa

Kyllä ne tyttäret siitä kärsisi vaikka isoja jo ovatkin. Itse katsonut läheltä, kun parin kaverin vanhemmat ovat eronneet, kun kaveri ollut aikuinen, ja ihan yhtälailla kärsii ja koskee.

Uusimmat

Yhteistyössä