Ei toi mies ossaa yhtä lepopäivää pitää :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo mun mies kanssa vapaalla (yrittäjälle harvinaista) ja lähti hakemaan kuorma-autoa että saa pihasta oksat ja risut hiiteen.
Yks mummo niistä jo valitti, kun nuoret ihmiset eivät kerää jätöksiään! Haloo...
Niin ja meinas se ukko ottaa ja tempasta moottorisahalla meidän sängyn paloiksi kun on kuulemma huono!:D
Höperöitä noi miehet sanon minä!

Mun mies kanssa vapaalla. Ja koko ajan vaan tekee vapaalla aamusta iltaan remonttia meidän uudessa kodissa. että pästäis muuttaan ennen vauvan syntymää. Muuton pitäis olla viikon päästä:)
On mies ja mun isä tehny kyllä paljon hommia!!!!
Ja olen koittanu sanoo, että nuku edes pidempään aamulla tai lopeta aikaisemmin, mutta eihän se rakas malta:)
Noh onneks kohta valmista!

Alkuperäinen kirjoittaja Lilliputtinen:
Joo mun mies kanssa vapaalla (yrittäjälle harvinaista) ja lähti hakemaan kuorma-autoa että saa pihasta oksat ja risut hiiteen.
Yks mummo niistä jo valitti, kun nuoret ihmiset eivät kerää jätöksiään! Haloo...
Niin ja meinas se ukko ottaa ja tempasta moottorisahalla meidän sängyn paloiksi kun on kuulemma huono!:D
Höperöitä noi miehet sanon minä!

Mun mies kans yrittäjä ja kuvittelis ny et ottais rennosti KERRANKI ku on vapaata taas moneen viikkoon :D

Yhteistyössä