ei tarvi ku yhen päivän olla saikulla ni

Molly Weasley

Aktiivinen jäsen
11.04.2007
3 830
0
36
kämppä on kuin pommin jäljiltä!! siis kun mulla on tänään vielä ollu vähän heikko olo, niin päätin sit pitää ansaitun sairasloma päivän.. lienee pakko laittaa illemmalla mies lasten kans pihalle ja kaivaa jostain tän sekamelskan seasta imuri esille.. :/ se siittä saikusta stte..

Tervetuloa meille kattomaan... 2 viikkoa tänään täynnä saikkua ja vielä tän viikon loppuun oon. Tänään hain toisen antibioottikuurin ja nenäsumutetta kuukauden kuurin poskiontelotulehdukseen. Jos ei näillä parane, ni kuulemma punkteerataan :/ . Että ei kivaa. Ajattelin huomenna viedä parix tunnix ton jäbän hoitoon, että saan rauhassa täällä vähän paikkoja siistiä.

Silloin kun olin yksineläjä ja sairastin aivan kamalaa flunssaa, niin mun kämppään muodostui kaksi leiriä: oli sänkyleiri ja sohvaleiri. Sohvaleirille siirryin aina päiväksi eli makasin sohvalla, katselin tv:tä ja niiiiistin ja niiiistin ja heittelin paperit siihen sohvan viereen. Sänkyleiriin siirryin tietty öiksi ja jouduin niistämään ennen nukahtamistani ja heittelin taas paperit lattialle. Eli viikon sairastettuani sekä sohvan että sängyn vieressä oli melkoiset kasat räkäisiä papereita.

no mähän olen siis vakituisessa työ suhteessa koti äitinä..eli lapset on tässä vaikka mulla olis pää kainalossa.. :D ja kun päätin aamulla, että tänään en tee kummempaa kun ruuan, ni paikat on nyt sit sen mukaisesti :o

Siis meilläkin touhu menee niin että jos minä sairastan niin silti pitää talo ja lapset hoitaa, auta armias jos yhden päivän luistaa hommista ja yrittää ihan oikeasti potea, niin talo on ihan kamalan näköinen. Mies kun sairastaa niin se on sitten NIIIIIN kipeä ettei voi tehdä kerrassaan mitään.

Yhteistyössä