ei taida tulla tosta kädestä enää kunnollista..

tosin pari kk vielä olis "paranemisaikaa" mut silti..

eli vasemmasta kädestä rannekanava leikattu 4kk sitten, ja oireet pysy hetken pois, tikkien poiston jälkeen alkoi arven alle kasvamaan patti, jonka ortopedi sanoi olevan ihan vaan hematooma joka sieltä parissa kuukaudessa kyllä katoaa..

no, patti on ihan samanlainen edelleen (eli yli 3kk lääkärin katsomisen jälkeen ) ja sormet turpoaa, puutuu ja käsi särkee kyynärpäähän asti.Ja mikä mukavinta, oikeakin käsi oireilee.

leikkaus silti kanntti, koska pahimmat kivut ei ainakaan vielä oo palannu, ja päivittäiset krampit on vaihtunu todella harvoihin kramppeihin.

huoh..
 
Vvhj
Tosi kurjaa :(

Mä tunnen itseni välillä harvinaisuudeksi, kun rannekanavaleikkaukset (molempiin käsiin) toimivat niin hyvin. Paljon enemmän kuulee epäonnistuneista leikkauksista. Tsemppiä sulle, jospa se vielä paranis!
 
sijainen
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;30112257:
tosin pari kk vielä olis "paranemisaikaa" mut silti..

eli vasemmasta kädestä rannekanava leikattu 4kk sitten, ja oireet pysy hetken pois, tikkien poiston jälkeen alkoi arven alle kasvamaan patti, jonka ortopedi sanoi olevan ihan vaan hematooma joka sieltä parissa kuukaudessa kyllä katoaa..

no, patti on ihan samanlainen edelleen (eli yli 3kk lääkärin katsomisen jälkeen ) ja sormet turpoaa, puutuu ja käsi särkee kyynärpäähän asti.Ja mikä mukavinta, oikeakin käsi oireilee.

leikkaus silti kanntti, koska pahimmat kivut ei ainakaan vielä oo palannu, ja päivittäiset krampit on vaihtunu todella harvoihin kramppeihin.

huoh..
Kannattaa kokeilla Kalevalaista jäsenkorjausta. Itselläni sai tennisk:n kuntoon. Rannekanava leikattiin, parani hyvin kunnes kaaduin ja haava aukesi. Nilkka murtui myös. Kyynärpääkin alkoi taas oirehtia. Kohta aloitan taas korjankäynnit, niin on toiveita päästä joskus töihinkin.
 
Kannattaa kokeilla Kalevalaista jäsenkorjausta. Itselläni sai tennisk:n kuntoon. Rannekanava leikattiin, parani hyvin kunnes kaaduin ja haava aukesi. Nilkka murtui myös. Kyynärpääkin alkoi taas oirehtia. Kohta aloitan taas korjankäynnit, niin on toiveita päästä joskus töihinkin.
mä en uskalla nyt mennä minnekkään ennenku selvii mikä tuo patti tuolla on, arpikudosta se ei ilmeisesti ainakaan ole.
mä oon ollu nyt kesän töissä (tai olin 2vk töissä, sit 2 lomalla ja nyt oon 6. viikkoa töissä ja ens viikko olis lomaa ) töissä pärjään suht hyvin, mut illat ja yöt onki sit tuskaa.
 
sijainen
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;30112347:
mä en uskalla nyt mennä minnekkään ennenku selvii mikä tuo patti tuolla on, arpikudosta se ei ilmeisesti ainakaan ole.
mä oon ollu nyt kesän töissä (tai olin 2vk töissä, sit 2 lomalla ja nyt oon 6. viikkoa töissä ja ens viikko olis lomaa ) töissä pärjään suht hyvin, mut illat ja yöt onki sit tuskaa.
Otatko vitamiineja:magneesiumia, sinkkiä, D3 tarpeeksi? Tuoretta inkivääriä myös. Korjaaja antoi hyvät venyttelyhjeet, joilla saan pidettyä kädet kunnossa. En nyt 3kk ole tehnyt, kun on v... tanut tuo jalka. Nyt taas aloitan.
 
Otatko vitamiineja:magneesiumia, sinkkiä, D3 tarpeeksi? Tuoretta inkivääriä myös. Korjaaja antoi hyvät venyttelyhjeet, joilla saan pidettyä kädet kunnossa. En nyt 3kk ole tehnyt, kun on v... tanut tuo jalka. Nyt taas aloitan.
juu venyttelen ja jumppaan tota ja hieron tota kämmentä, ja yöt on taas käsi ollu lastassa tai oikeastaan siteessä kun se lasta painaa tohon pattiin ja sit se kipeytyy taas enemmän.Työterveydessä lääkäri sano (1,5kk sitten ) et kannattaa miettiä lyhennettyä työviikkoa jos toi ei tosta yhtään hellitä.Nyt vaan kesälomat menossa ja vajaalla väellä mennään ni ei ainakaan vielä ole siihen pystynyt.
ens viikolla viimeistään pitää taas mennä lääkäriin ku lääkkeet alkaa loppumaan, katotaan mitä se sit sanoo.
 
Ikävä juttu, kun ei ole sun käsi parantunut täysin, halaus.
Toivottavasti siihen tulee viellä joskus muutos.

Mulla on vasen olkapää reistaillut toukokuusta lähtien, eikä tunnu kokonaan parantuvan millään. Kipuja on levossakin.
 
Ikävä juttu, kun ei ole sun käsi parantunut täysin, halaus.
Toivottavasti siihen tulee viellä joskus muutos.

Mulla on vasen olkapää reistaillut toukokuusta lähtien, eikä tunnu kokonaan parantuvan millään. Kipuja on levossakin.
kiitos

onko tietoa mikä siellä olkapäässä reistailee?

mä alan olee jo pikkasen kyllästyny tähän kipuun, nyt reilun 4v ollu ongelmia, ensin kyynärpäässä oli hermopinne joka leikattiin 2v sitten ja ny toi vasen ranne, ja alkamassa toi oikea ranne.

mulla kans välillä tuntuu et joskus vapaapäivänä kun ei tee mitään ni kädet vaan kipeytyy enemmän, tai sit sitä vaan ehtii tuntemaan ne kivut paremmin.
 
Lääkäri epäili mulla limapussin tulehdusta, kahteen kertaan on laitettu kortisonia ja kiputulehdus lääkkeillä mennään viellä.

Kyllä sitä välillä kyllästyy ja hermostuu jatkuviin kipuihin.
Toivottavasti saat apua niihin, että olis siedettävä olo.

Mullaha on myös selkä ja lantiokipuja ja selän kipu säteilee myös jalkaan, sormet kipuilee päivittäin. Pittää sanoo, että kun sattuu huono päivä olemaan, niin sitä alkaa hermostumaan kipuihin.
 
Lääkäri epäili mulla limapussin tulehdusta, kahteen kertaan on laitettu kortisonia ja kiputulehdus lääkkeillä mennään viellä.

Kyllä sitä välillä kyllästyy ja hermostuu jatkuviin kipuihin.
Toivottavasti saat apua niihin, että olis siedettävä olo.

Mullaha on myös selkä ja lantiokipuja ja selän kipu säteilee myös jalkaan, sormet kipuilee päivittäin. Pittää sanoo, että kun sattuu huono päivä olemaan, niin sitä alkaa hermostumaan kipuihin.
toivotaan et lääkkeillä parantuis.
itsekkin ihmetelly ku käsi/kädet on pahimmillaan niin kipu säteilee jalkoihin..lyrica resepti tuolla olis odottamassa mut välttelen sitä kyllä viimeiseen asti.
 
"Moi"
Mä oon ollu 5 vkoa saikul. Yhtäkkiä maslsuksen jälkeen kipeytyi käsi, hiirellä teen töitä lisäksi päivittäin joten eihän siitä mitään tullu. Kaulassa löyty röntgenissä kulumaa ja madaltuma, fysioterapian ja lekurin mielestä niitä nyt löytyy melkein jokaiselta jossain vaiheessa joten siitä ei johtuisi. Rasittuu eli kipeytyy kun teet jotain, levossa ja perusjutut menee. Miten noi teijä diagnoosit löyty? Kättä mul ei kuvattu, neurologille lääkäri passitti seuraavaksi
 
sormien puutuminen oli ensimmäinen oire, siitä sitten särkyihin, kipuihin, tunto-oireisiin, lihasjäykkyyteen, kramppeihin jne

mut mulla tuo kyynärpään pinne oli aika selvä diagnoosi heti alkuunsa kun pikkurilli ja nimetön, sekä kämmensyrjä alkoi puutumaan.

toi ranne taas puuduttaa peukaloa, etusormea ja keskisormea, ja osaa nimettömästä, ja kivut on sit lähinnä ranteen alueella alkuun.
 
viiras
Lääkäri epäili mulla limapussin tulehdusta, kahteen kertaan on laitettu kortisonia ja kiputulehdus lääkkeillä mennään viellä.

Kyllä sitä välillä kyllästyy ja hermostuu jatkuviin kipuihin.
Toivottavasti saat apua niihin, että olis siedettävä olo.

Mullaha on myös selkä ja lantiokipuja ja selän kipu säteilee myös jalkaan, sormet kipuilee päivittäin. Pittää sanoo, että kun sattuu huono päivä olemaan, niin sitä alkaa hermostumaan kipuihin.
Otan osaa! Mulla ihan samanlaista menoa, tosin tammikuusta saakka olkapäät vaivannu. Toinen piikitetty 4 kertaa toinen 3. Limapussin lisäksi supraspinatus jänteet tulehtunu. Ne ärtyy uudestaan niin pienestä, maitotölkin nostaminen väärin riittää ja taas mennään...

Ap:lle myös tsemppiä, ranteita ei ole leikattu mut piikitetty useampaan otteeseen, niin välillä olen onnistunut olemaat pitkiä pätkiä ilman kipuja. Rannetuet on kovasana mulla. Mut kyllä sullakin toivoa on vielä :)
 
sijainen
Lääkäri epäili mulla limapussin tulehdusta, kahteen kertaan on laitettu kortisonia ja kiputulehdus lääkkeillä mennään viellä.

Kyllä sitä välillä kyllästyy ja hermostuu jatkuviin kipuihin.
Toivottavasti saat apua niihin, että olis siedettävä olo.

Mullaha on myös selkä ja lantiokipuja ja selän kipu säteilee myös jalkaan, sormet kipuilee päivittäin. Pittää sanoo, että kun sattuu huono päivä olemaan, niin sitä alkaa hermostumaan kipuihin.
Edelleen suosittelen KALEVALAISTA JÄSENKORJAAJAA! Pääset eroon lääkkeistä ja säryistä. Kaikii vaikuttaa kaikkeen ruumiissa. Korjaamalla jalat, helpottaa kivut ylempää. Kortisooni on ihan turhaa, se ei paranna mitään, koettu on!
 
Tuota Kalevalaista jäsenkorjaajaa ei taida meiltä päin löytyä.
En ainakaan ole törmännyt sellaiseen.

Mulla on selässä ja lantiossa kulumia ja madaltumisia, mitkä aiheuttaa kipua.
Sormista ei ole vielä varmaa diagnoosia, mutta luultavasti nivelrikko. Syksyllä on aika fysiatrille.
 
sijainen
Tuota Kalevalaista jäsenkorjaajaa ei taida meiltä päin löytyä.
En ainakaan ole törmännyt sellaiseen.

Mulla on selässä ja lantiossa kulumia ja madaltumisia, mitkä aiheuttaa kipua.
Sormista ei ole vielä varmaa diagnoosia, mutta luultavasti nivelrikko. Syksyllä on aika fysiatrille.
Katso googlesta, kaikki taitajat- Kansanlääkintäaseura ry.Toiset saavat avun ensimmäisellä käynnillä, miulla meni 5 kertaa kun auttoi. 350e on pieni raha siitä että pääsee kivusta eroon :) ! Sinulla on varmaan lantioranka vinossa, minulla oli myös. Lääkäriltä siihen ei apua saa, levittelevät vain käsiä ja määräävät lääkkeitä.
 

Yhteistyössä