Ei taida olla ketään kenen mies olis ollut vankilassa.

  • Viestiketjun aloittaja vangin omainen
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ollunna:
Alkuperäinen kirjoittaja Miten:
luotatte miehiinne?
Miten luottamus liittyy vankeuteen? Jos joku ei hyväksy kaikkia yhteiskunnan sääntöjä, hän voi silti olla hyvä ja luotettava kumppani.
täh??
sitä vartenhan ne säännöt on olemassa että täälä olis turvallista elää enkä mä ainakaan uskalla luottaa ihmiseen joka elää vastoin yleisiä sääntöjä :O
 
Kutistunut
Alkuperäinen kirjoittaja bud:
mitäs jos ne yhtäkkiä lasauttaa teille kuulan kalloon?! Ei millään pahalla, mut ite pelkäisin kyllä. Vai miks teidän miehet on ollu linnassa?
No mun äijä ei ainakaan tippaakaan ole väkivaltainen. Ei ne kaikki linnakundit siellä vankilassa väkivaltarikoksista ole.
 
No minun ex-mies on ollu vankilassa, suhteen aikanaki pieniä pätkiä mutta eipä tuo mittään ihmeellistä ole.. Ja juu, ei ne kaikki siellä väkivallan takia istu, ei ole kaikki murhaajia ja raiskaajia. Esim sakot voi käyvä istumassaki... :whistle:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:
Alkuperäinen kirjoittaja bud:
mitäs jos ne yhtäkkiä lasauttaa teille kuulan kalloon?! Ei millään pahalla, mut ite pelkäisin kyllä. Vai miks teidän miehet on ollu linnassa?
No mun äijä ei ainakaan tippaakaan ole väkivaltainen. Ei ne kaikki linnakundit siellä vankilassa väkivaltarikoksista ole.
Mistä muusta?
Kyllä mä laitan kaikki linnakundit oli syystä tai toisesta niin alakastiin.
 
hmmm
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:
Alkuperäinen kirjoittaja bud:
mitäs jos ne yhtäkkiä lasauttaa teille kuulan kalloon?! Ei millään pahalla, mut ite pelkäisin kyllä. Vai miks teidän miehet on ollu linnassa?
No mun äijä ei ainakaan tippaakaan ole väkivaltainen. Ei ne kaikki linnakundit siellä vankilassa väkivaltarikoksista ole.
Mistä muusta?
Kyllä mä laitan kaikki linnakundit oli syystä tai toisesta niin alakastiin.
Vai että alakastiin. Missäs kastissa ite oot? Ja kuis monta linnakundia oikeesti tunnet?

 

Yhteistyössä