ei tärpännyt

Ei tärpännyt tässäkään kuussa :'( ,vaan jos niin on tarkoitettu,niin olkoon niin,en kylläkään heittänyt kirvestä kaivoon.Minnille kiitos viestistä,ja :hug: ,olen iloinen puolestasi.Minä olin muuten yhdeksäntoista kun sain esikoiseni,ja kaikki meni loistavasti,imetin vuosi ja neljäkuukautta,enkä hinkunut viihteelle =) Tsemppiä kaikille ihanille naisille :flower:

Ei täälläkään, menkat oli myöhässä jo 2 päivää, aina tarkat 28/28. Mutta nyt siis kp 2 mennään, saan tässä kierrossa lugesteronin tueksi, aloitataan 15pvn kuuri 3 pvää ovulaatiosta. Tämä päivä onkin slomaa runsaan vuodon takia.

Onnea uuteen kiertoon annastiina! :heart:

-pikkumyy- :heart: :wave:

Kirjoitin jo pitkän sepustuksen teille eilen, mutta kone meni jumiin ja kirjoitusta ei tullut näkyviin.

Joka tapauksessa toivon teille molemmille ja kaikille vielä lasta toivoville sydämestäni onnea yritykseen! Onneksi kierrot kuluvat suhteellisen nopeasti eteen päin ja pääsee jännäämään uutta yritystä.

Ikäviä uutisia, sunnuntaina alkoi vuoto, eilen menin päivystykseen ja diagnoosina keskenmeno. Alkio oli kuollut jo viikolla 7, olin viikolla 12. Viikolla 7 kävin ultrassakin ja näin sydämen sykkeen. No tänään oli lääkkeellinen hoito. Pariviikkoa vuodon kanssa ja sitten odotellaan taas kuukautisia. Olo on vähän turta, mutta yritän ajatella että luonto hoiti tehtävänsä ja alkio ei ollut elinkelpoinen. Toivottavasti vielä tärppää.

Onneksi minulla ihana mies, tuetaan toisiamme, puhutaan asiasta ja kerrotaan tunteemme. Hyvä on hänen kainaloon käpertyä.

- minni

Voi kun kurjaa! mutta myös minulla kokemusta näistä kurjista asioista aika paljon tsemppiä ja toipumista minullakin sama 6 kertaa peräjälkeen. :headwall: Hyvä että sinun mies on sinun tukena :hug: halit täältä.

Yhteistyössä