Ei TAAS näitä järkyttäviä uutisia =(

  • Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti
Kiitos
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:
ÄLKÄÄ PLIIIIIIIS LÄHETTÄKÄÄ ENÄÄ TÄNNE MITÄÄN SELLAISTA |O MÄ TUUN HULLUKSI JOS VIELÄ JOTAIN LUEN,miks mä olen niin tyhmä ja avan joka kerta niitä ketjua :headwall: :headwall:
Meinasin myös just sanoa, että laittakaa edes aloituksiinne pientä vinkkiä, mitä linkki sisältää. Ettei ihan kaikkea tarttis avata.

Otsikkona on usein vain jotain; Kamalaa, mihin tämä maailma on menossa, tai joko tämä oli täällä tms. Ihminen on utelias ja avaa linkin ja järkyttyy. Osain jättää avaamatta, kun tietäis, mitä pitää sisällään, jäis yksityiskohdat edes lukematta.
 
Viblsp
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200801097070362_ul.shtml

Rannikkovartiosto etsii nelikuukautisen Danny Luongin, yksivuotiaan Lindsey Luongin, kaksivuotiaan Hannah Luongin ja kolmivuotiaan Ryan Phanin ruumiita neljän veneen ja helikopterin avulla. Huono sää vaikeuttaa etsintöjä.

Öh, 1v ja 4kk samas perhees? Aika nopeaa toimintaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kiitos:
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:
ÄLKÄÄ PLIIIIIIIS LÄHETTÄKÄÄ ENÄÄ TÄNNE MITÄÄN SELLAISTA |O MÄ TUUN HULLUKSI JOS VIELÄ JOTAIN LUEN,miks mä olen niin tyhmä ja avan joka kerta niitä ketjua :headwall: :headwall:
Meinasin myös just sanoa, että laittakaa edes aloituksiinne pientä vinkkiä, mitä linkki sisältää. Ettei ihan kaikkea tarttis avata.

Otsikkona on usein vain jotain; Kamalaa, mihin tämä maailma on menossa, tai joko tämä oli täällä tms. Ihminen on utelias ja avaa linkin ja järkyttyy. Osain jättää avaamatta, kun tietäis, mitä pitää sisällään, jäis yksityiskohdat edes lukematta.
samaa mieltä.... Nä uutiset valvottaa mua aina monta yötä... Voisko joskus laittaa jotain HYVIÄ uutisia...
 

Yhteistyössä