Ei taas mitään suht.tajua joillain! Naapuri piti leikkimökin tuparit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Tiu";28885701]Eikös kutsussa ollut että VOI tuoda. Tarkoitus oli varmaan olla leikkimieliset tupaantulijaiset ja lähinnä kutsua naapuruston lapset ja aikuiset tutustumaan leikkimökkiin. Te otitte vähän liian tosissanne ja luokkaannutte kun ei ollut synttäritasoisia tarjoiluja.[/QUOTE]

Tupaantulijaisista ristijäisiin!

No näin juuri. Ei mun mielestä tuossa mitään outoa ollut. Eihän nyt kukaan käskenyt lahjaa tuomaan, lähinnä leikkimään leikkimökin tupareita. Itse olisin vienyt lapsen askarteleman taulun tms. pientä leikkitavaraa.

Mutta te olitte siellä oikein viimeisen päälle leningeissä ja tummissa puvuissa koko perheen voimin? Odotitte kuoharimaljoja, seisovaa buffet-pöytää, ilmapalloja, poniratsastusta?

Kukahan tässä nyt hullu on...
Todennäköisesti itsetehdyt lahjat olisivat päätyneet heti juhlien jälkeen roskiin.

No jos joku mulle sanoisi että "leikkimökin tupareihin tuliaisiksi jotain leikkimökkiin sopivaa", niin ei mulle tulis pieneen mieleenkään mennä kauppaan ostamaan nuken syöttötuolia!

Mun mielestä vieraat tässä mokas, jos oletti että kysymyksessä on fiinit juhlat.

[QUOTE="Siis";28887283]No jos joku mulle sanoisi että "leikkimökin tupareihin tuliaisiksi jotain leikkimökkiin sopivaa", niin ei mulle tulis pieneen mieleenkään mennä kauppaan ostamaan nuken syöttötuolia!

Mun mielestä vieraat tässä mokas, jos oletti että kysymyksessä on fiinit juhlat.[/QUOTE]

No peesaan.

Yhteistyössä