Ei synny!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pää hajoaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pää hajoaa

Vieras
Onko siihen joku syy ettei synnytys käynnisty? Miten muilla mennyt lasketun ajan jälkeen?

Mulla menkat olleet aina säännölliset ja hedelmöitysaika tiedossa, joten ihan paikkansa pitävä on laskettu aika. Tänään rv41+0 eikä mitään oireita. Viikko sitten lääkärissä kohdunkaulaa 2cm ja pehmeät paikat. Ei supistele vaikka tekisin mitä. Alkaa tosiaan tuskastuttaa.

Täällä mennään viikolla 40+5, mulla viime viikon sisätarkastuksessa sama tilanne kuin sinulla, paitsi kaulaa jäljellä 2,5 cm ja ulkosuu sormelle auki. Oon kävellyt, pyöräillyt, siivonnut, sekstaillut, saunonut, eikä tule yhtään edes kivutonta supistusta.

Hermot menee! Esikoinenkin meni 11 päivää yli, joten ehkä tämäkin panttaa itseään siihen saakka. Mut tsemppiä ap:lle, tiedän tarkalleen sun fiilikset...

Tsemppiä molemmille :hug:
Eipä siihen synnytyksen alkamiseen itse voi vaikuttaa.. nim. kaikkensa kokeillut.
Lenkkeilykään ei aiheuttanut yhden yhtä supistusta, saunominenkin oli yhtä turhan kanssa, kuten muutkin ässät.
Akupainannansta nyt puhumattakaan.

Esikoinen syntyi 39+1 joten oletin luonnollisesti että kuopus syntyy samoilla viikoilla, mutta ei 41+3 hän vasta päätti syntyä.

Yhteistyössä