Ei Stana voi olla totta!

• Viestiketjun aloittaja huolissaan
  • Ensimmäinen viesti
huolissaan
Vyötärön kapein kohta 94 senttiä. Siitä, mistä pitää mitata 104 cm :'(
Ei v*ttu mikä kroppa! Minussa ei silti ole grammaakaan ylipainoa, kun vaakaan katsoo.

vieras
No mut sehän mitataan virallisesti kapeimmalta kohdalta, tai ainakin mulla pari senttiä navan yläpuolelta on kapein. Ja ketuttaa muakin, jouluna herkuttelin 5cm vyötärölle :( (vaikkei olekaan kuin vajaa 70cm nyt).

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja huolissaan:
Ei v*ttu mikä kroppa! Minussa ei silti ole grammaakaan ylipainoa, kun vaakaan katsoo.
hui, tuo on jo epäterveellinen lukema

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
jos pituutta on 2 m tai yli niin on varmaan ihan sopusuhtainen :whistle: tai kuva näkyviin.

Mikä on sun pituus / paino?

ap
jos pituutta on 2 m tai yli niin on varmaan ihan sopusuhtainen :whistle: tai kuva näkyviin.

Mikä on sun pituus / paino?
174cm ja 72kg. Synnytyksestäkin on jo vuosi, että ei voi raskautta syyttää.

mami-81
Mistä kohtaa se siis oikeesti mitataan? Oon aina mitannu navan kohdalta,jolloin mitta on 75 cm,mutta jos ihan kapeimmalta kohdalta,niin sitte 65. Mutta kapein kohta on mulla tosi ylhäällä...

vieras
Sulla on sit kaiketi aika hoikka takamus eli kaikki ylimääräinen kertyy vatsan seudulle? Omenalihavuus on epäterveellisempää kuin päärynämallin, eli jos vähän saisit painoa pois tai kiinteytettyä niin olisi hyvä.

Vyötäröä EI mitata navan kohdalta :attn:

Uskokaa vaatetusalan ihmistä! Se mitataan kapeimmalta kohdalta, joka sijaitsee navan yläpuolella. Mutta ennen kylkiluita..... :D

Peilin eteen seisomaan ja siitähän sen näkee. Ja ellei ole 'kapeaa kohtaa' niin hiukan navan yläpuolelta siis.

Yhteistyössä