Ei sitten kukaan kanssamatkustajakaan huomannut...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja millipilli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

millipilli

Vieras
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200903309325223_uu.shtml

Vanha nainen raahautui linja-auton mukana lähes kilometrin
Maanantai 30.3.2009 klo 16.09

79-vuotias nainen jäi roikkumaan kädestään linja-auton ovien väliin maanantaina Savonlinnassa.

Järkyttävä tapaus sai alkunsa yhdeksän aikaan aamulla, kun nainen yritti jäädä bussista pois Savonlinnan keskustassa Olavinkadulla.

Bussin lähtiessä liikkeelle naisen käsi jäi ovien väliin muun vartalon jäädessä auton ulkopuolelle. Nainen raahautui ovesta roikkuen seuraavalle pysäkille saakka, jolloin pääsi irti kuljettajan avatessa ovet. Nainen ehti roikkua autosta noin 700 metrin matkan ajan.

Alustavien tietojen mukaan nainen loukkaantui lievästi.

Linja-autonkuljettaja on erittäin pahoillaan tapahtuneesta. Kuljettaja ei osannut kertoa muuta kuin että hän ei vain jostain syystä havainnut oven väliin jäänyttä naista.

Tapausta tutkitaan liikenneturvallisuuden vaarantamisena ja vammantuottamuksena.

Noin kävi minulle kun olin 5-vuotias, tosin roikuin oven välissä jalasta eikä kukaan huomannut bussin sisällä mitään.
Raahautumismatka oli minulla sama, 700 metriä. Loukkaannuin aika pahasti, pari kuukautta meni sairaalassa ja ja arpia kannan vieläkin.

Alkuperäinen kirjoittaja otsikkoosi viitaten:
varmaan joku huomasi muttei vaan sanonut mitään

No kun se mua ihmetyttää kun tuohon aikaan päivästä on ihan varmasti joku muukin ollut bussissa ja kun suomalaiset kuitenkin on sellasia ikkunasta tuijottajia bussissa :whistle:

Yhteistyössä